Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » układ hamulcowy Volkswagen LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) » linka hamulcowa Volkswagen LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK)

linka hamulcowa do VOLKSWAGEN LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 306
nr EAN 8717109299830
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość wewnętrzna [mm] 1735
Długość zewnętrzna [mm] 1532
nr EAN 8717109300512
Długość [mm] 1735
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633218061
Długość [mm] 1735
nr EAN 3165143642122
Długość [mm] 306
nr EAN 4047024049390
Mondeo all 4/5 drzwi 10/00- 1735/1532 (L/P)
hamulce tarczowe
Wymagana ilość : 2
Długość [mm] 1735
Strona zabudowy z tyłu
dla numeru OE 1 447 430
nr EAN 4054224062258
Długość 1 [mm] 1735
Długość 2 [mm] 1530
Ciężar [kg] 0,610
Techniczny numer informacyjny AS6719
nr EAN 4082300537819
Indeks: LIN 15.02.04
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO FORD
Opis: Mondeo 00- (305) P
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1221413
Numer dostawcy: 15.02.04
Parametry:Długość [mm] : 305
z przodu
Indeks: LIN 15.01.75
Marka: LINEX
Grupa towarowa TecDoc: Cięgno, hamulec postojowy
Nazwa: LINKA HAMULCA RĘCZNEGO FORD
Opis: Mondeo all 4/5 drzwi 10/00- 1735/1532 (L/P)
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 1358881
Numer dostawcy: 15.01.75
Parametry:Długość [mm] : 1735/1532
z obu stron
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość [mm] 305
nr EAN 8032928112963
Strona zabudowy z tyłu
Długość 1/Długość 2 [mm] 1735/1532
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5907558551891
Długość 1/Długość 2 [mm] 1735/1532
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858634179
Długość 1/Długość 2 [mm] 306
nr EAN 5703858852931
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Strona zabudowy z tyłu po prawej
Ciężar [kg] 0,56
Sekcja część tylna
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1532/1735
Wymagana ilość 2
nr EAN 3322937976843
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
linka hamulcowa

Linka hamulcowa w układzie postojowym samochodu


Linka hamulcowa to podstawowy element całego układu hamulca postojowego. Bez niej, zaciągnięcie dźwigni nie przyniesie żadnego rezultatu, co w efekcie może zakończyć się stoczeniem samochodu, gdy pozostawiony został na wzniesieniu (nawet jeśli jest ono niewielkie). Pojawienie się pierwszych problemów może doprowadzić do awarii hamulca ręcznego, co będzie wiązać się z koniecznością wymiany niektórych elementów układu – jednym z najbardziej problematycznych jest wspomniana linka. Znajdziecie ją w tej kategorii, dlatego zachęcamy do zapoznania się z wyposażeniem, które przygotowaliśmy wraz z naszym zespołem. 
 

Zerwana linka hamulcowa? Samochód może sam odjechać!


Wielu użytkowników starszych modeli samochodów odpuszcza wymianę lub przeciąga ją w czasie, ponieważ obawia się kosztów związanych z wymianą tego elementu. Pozostawiają swój samochód na biegu, co stanowi zagrożenie. Nie zalecamy takiego rozwiązania sprawy, ponieważ bieg może przeskoczyć i auto po prostu samowolnie zjedzie blokując przejazd na ulicy lub uderzając w inny pojazd znajdujący się na parkingu. 

Żeby wymienić i naciągnąć linkę hamulca postojowego należy udać się do specjalistycznego zakładu. Fachowcy wykorzystują do swojej pracy profesjonalne narzędzia i własne umiejętności. Zalecamy nie podejmowania się samodzielnej wymiany lub naprawy. Problem najczęściej może pojawiać się w zimie, gdy linka po prostu będzie zamarzać – m.in. dlatego nie radzimy pozostawiać auta na zaciągniętym ręcznym hamulcu. 
 

Jak działa układ postojowy?


Gdy kierowca zaciągnie wajchę, siła zostaje przekazana na linki hamulcowe (lub jedną linkę, w zależności od modelu pojazdu i konstrukcji). Jeśli samochód wyposażony jest w jednen model, dalej rozdzielona jest ona na dwie części, z których każda biegnie do innego koła. W przypadku dwóch niezależnych linek, prowadzą one bezpośrednio do danego hamulca. Po zwolnieniu dźwigni, sprężyna powrotna obecna na każdym bębnie lub zacisku hamulcowym pozwala rozprężyć blokadę koła.