Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Kia » układ wydechowy Kia RIO IV Hatchback Van (YB, SC, FB) » wtrysk mocznika Kia RIO IV Hatchback Van (YB, SC, FB) » moduł tłoczący Kia RIO IV Hatchback Van (YB, SC, FB)

moduł tłoczący do KIA RIO IV Hatchback Van (YB, SC, FB)

wybierz typ samochodu KIA RIO IV Hatchback Van (YB, SC, FB):
Pokaż części producenta:  
Brak części spełniających kryteria wyszukiwania...
moduł tłoczący

Moduł zasilania wtrysku mocznika


Moduł zasilania wtrysku mocznika w samochodzie jest jednym z najważniejszych elementów układu paliwowego. Jest to urządzenie, które zapewnia odpowiednią ilość paliwa do silnika, aby zapewnić optymalną wydajność. Moduł zasilania wtrysku mocznika składa się z pompy paliwa, wtryskiwaczy, filtra paliwa, regulatora ciśnienia paliwa i czujnika ciśnienia paliwa. Pompa paliwa jest odpowiedzialna za dostarczanie paliwa do silnika. Jest to zazwyczaj elektryczna pompa, która jest zasilana z akumulatora samochodu. Pompa paliwa jest zazwyczaj umieszczona w zbiorniku paliwa i działa, aby dostarczyć odpowiednią ilość paliwa do silnika.

Wtryskiwacze są odpowiedzialne za wprowadzanie paliwa do cylindrów silnika. Są one zazwyczaj umieszczone w głowicy silnika i są sterowane przez moduł zasilania wtrysku mocznika. Wtryskiwacze są odpowiedzialne za dostarczanie odpowiedniej ilości paliwa do cylindrów silnika w celu zapewnienia optymalnej wydajności. Filtr paliwa jest odpowiedzialny za usuwanie zanieczyszczeń z paliwa, które jest dostarczane do silnika. Filtr paliwa jest zazwyczaj umieszczony w zbiorniku paliwa i działa, aby usunąć wszelkie zanieczyszczenia, które mogłyby uszkodzić silnik. Regulator ciśnienia paliwa jest odpowiedzialny za utrzymywanie odpowiedniego ciśnienia paliwa w układzie paliwowym.

Reg
ulator ciśnienia paliwa jest zazwyczaj umieszczony w zbiorniku paliwa i działa, aby zapewnić odpowiednie ciśnienie paliwa do silnika. Czujnik ciśnienia paliwa jest odpowiedzialny za monitorowanie ciśnienia paliwa w układzie paliwowym. Czujnik ciśnienia paliwa jest zazwyczaj umieszczony w zbiorniku paliwa i działa, aby zapewnić odpowiednie ciśnienie paliwa do silnika.