Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » układ zapłonowy Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) » moduł zapłonowy Audi 90 B3 (893, 894, 8A2)

moduł zapłonowy do AUDI 90 B3 (893, 894, 8A2)

wybierz typ samochodu AUDI 90 B3 (893, 894, 8A2):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
96.00 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,52
Ilość połączeń 3
Numer artykułu zalecanego dodatku 883067
Numer artykułu zalecanego dodatku 883009
Numer artykułu zalecanego dodatku 883049
Numer artykułu zalecanego dodatku 883074
Numer artykułu zalecanego dodatku 883035
Numer artykułu zalecanego dodatku 883048
Numer artykułu zalecanego dodatku 883031
Numer artykułu zalecanego dodatku 883059
Numer artykułu zalecanego dodatku 883056
nr EAN 8053379088713
cena brutto:
117.99 zł
 Kup
Ciężar [kg] 0,52
Ilość połączeń 3
Numer artykułu zalecanego dodatku 883031
Numer artykułu zalecanego dodatku 883048
Numer artykułu zalecanego dodatku 883049
Numer artykułu zalecanego dodatku 883067
Numer artykułu zalecanego dodatku 883009
Numer artykułu zalecanego dodatku 883059
Numer artykułu zalecanego dodatku 883074
Numer artykułu zalecanego dodatku 883035
Numer artykułu zalecanego dodatku 883056
nr EAN 8053379088737
Ograniczenia producenta OE HITACHI
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079380508
Ilość biegunów 7
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Liczba otworów do mocowania 2
Wyświetlanie od 1 do 4 (z 4 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.