Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Rover » układ zapłonowy Rover 75 I Tourer (RJ) » moduł zapłonowy Rover 75 I Tourer (RJ)

moduł zapłonowy do ROVER 75 I Tourer (RJ)

wybierz typ samochodu ROVER 75 I Tourer (RJ):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
67.99 zł
 Kup
Technika połączeń DIN+Spark Spring
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Ilość połączeń 2
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Wymagana ilość 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z elementami przyłączeniowymi
nr EAN 4014427100331
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 2
alternatywny zestaw naprawczy Harness: 9001-925
nr EAN 5012759406724
cena brutto:
66.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379091560
Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 2
Cewka zapłonowa Wtykowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300588965
cena brutto:
103.00 zł
 Kup
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079338370
nr EAN 8001063982014
cena brutto:
49.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Ilość biegunów 2
Technika połączeń SAE/DIN
nr EAN 5902659785626
Napięcie robocze [V] 12
Układ zapłonowy cewkowy dla w pełni elektronicznego układu zapłonowego (VZ)
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Cewka zapłonowa bez przewodu zapłonowego
Wymagana ilość 2
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074068496
cena brutto:
69.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 2
Ilość biegunów 2
Technika połączeń SAE/DIN
nr EAN 4010326480550
Wyświetlanie od 1 do 9 (z 9 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.