Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Opel » układ zapłonowy Opel CORSA D Furgon/hatchback (S07) » moduł zapłonowy Opel CORSA D Furgon/hatchback (S07)

moduł zapłonowy do OPEL CORSA D Furgon/hatchback (S07)

wybierz typ samochodu OPEL CORSA D Furgon/hatchback (S07):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
402.00 zł
 Kup
nr EAN 4047023053589
cena brutto:
189.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759493397
cena brutto:
275.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 14
Ilość podłączonych styków 7
nr EAN 5012759513286
cena brutto:
370.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 7
nr EAN 8053379094394
cena brutto:
416.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 7
Kolor obudowy czarny
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 8435050649213
cena brutto:
222.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Liczba otworów do mocowania 2
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość biegunów 5
Cewka zapłonowa Dwuiskrowa cewka zapłonowa
nr EAN 4082300588484
nr EAN 8001063728094
cena brutto:
132.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 3
Ilość biegunów 5
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 5907558574272
cena brutto:
312.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 7
dla numeru OE 1208095
dla numeru artykułu 10756
cena brutto:
306.00 zł
 Kup
Ilość otworów wlotowych/wylotowych 3
Ilość biegunów 5
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326481267
cena brutto:
122.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia COIL ON PLUG
Napięcie [V] 12
Ograniczenia producenta BOSCH
Średnica [mm] 55
Długość [mm] 150
Kolor pomarańczowy
Cewka zapłonowa dla opornika wstępnego
Ciężar netto [g] 1205
nr EAN 5902048025753
cena brutto:
253.00 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 1,12
Tryb pracy elektryczny
Cewka zapłonowa łącznie ze złączem do świecy
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
moduł zapłonowy

Moduły zapłonowe

Mają za zadanie regulować kąt wyprzedzenia zapłonu i natężenie prądu w układach zapłonowych z czujnikiem indukcyjnym lub czujnikiem halla. Dzięki nim następuje precyzyjny rodział napięcia na poszczególne cylindry silnika z zapłonem iskrowym. Właściwy moment podania iskry w silniku benzynowym jest istotny z uwagi na spalanie paliwa i moc osiąganą podczas tego procesu.  Moduły zapłonowe zastąpiły inny sposób rodziału napięcie w układzie zapłonowym oparty na kopułkowym rozdzielaczu zapłonu.