
| Długość [mm] | 99 |
| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 57 |
| dla numeru OE | 1J0 498 201 E |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816383451 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 92 |
| Wysokość [mm] | 82,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064133018 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 77 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 80 |
| Wysokość [mm] | 90 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341802 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 20,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 22,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 80 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 82 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341864 |

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 26 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 94 |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Wysokość [mm] | 89 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 82 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 91 |
| Numer seryjny | 4416860 |
| nr EAN | 5901159159128 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 91 |
| Wysokość [mm] | 82 |
| nr EAN | 5901619526811 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Masa [g] | 251 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 8033989108650 |

| Wysokość [mm] | 84 |
| Masa [g] | 115 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Materiał | Guma |
| Średnica 1 [mm] | 24 |
| Średnica 2 [mm] | 92 |
| nr EAN | 8033989086774 |

| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Masa [g] | 104 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica 1 [mm] | 24 |
| Średnica 2 [mm] | 57 |
| nr EAN | 8033989109589 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 56 |
| Wysokość [mm] | 99 |
| nr EAN | 8430320034690 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 91 |
| Wysokość [mm] | 82 |
| nr EAN | 8430320035048 |

| Wysokość [mm] | 84 |
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 92 |
| nr EAN | 7316573709480 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 89 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 85 |
| nr EAN | 7316574766703 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 92 |
| Wysokość [mm] | 82,00 |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064011422 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 21 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 77 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 80 |
| Wysokość [mm] | 90 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 20,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 22,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 80 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 82 |
| Wysokość [mm] | 100 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Długość [mm] | 99 |
| Materiał | Guma |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 57 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4044688654571 |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025