
| Długość [mm] | 118 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Ciężar [kg] | 0,21 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 85 |
| dla numeru OE | 3293.31 SK |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816326625 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 97 |
| Wysokość [mm] | 128,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064136033 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 38 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 94,00 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064095880 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 79 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 118,5 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064356509 |

| Długość [mm] | 118 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Ciężar [kg] | 0,21 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 35 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 85 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 5901619594377 |

| Jednostka | szt. |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 38 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 90 |
| EAN | 8430320208145 |
| Stan | Fabrycznie nowy |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 97 |
| Wysokość [mm] | 128,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064015932 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 38 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 70 |
| Wysokość [mm] | 94,00 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064052784 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 79 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 118,5 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025