
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Długość [mm] | 94 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,266 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 94 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 28 |
| dla numeru OE | 16 077 415 80 SK1 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224717301 |

| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Długość [mm] | 95 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,248 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 88 |
| dla numeru OE | 16 077 413 80 SK1 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224717349 |

| parzyste numery artykułów | 173539 |
| Długość [mm] | 139 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 0,239 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 106 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224718582 |

| parzyste numery artykułów | 171858 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Długość [mm] | 117 |
| Materiał | Termoplast |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,212 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84 |
| dla numeru OE | 71771313 S1 |
| nr EAN | 4054224735398 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 105,2 |
| Wysokość [mm] | 136,25 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064146834 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 97,6 |
| Wysokość [mm] | 141,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064146865 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27,6 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 95,5 |
| Wysokość [mm] | 96,20 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064146919 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 103 |
| Wysokość [mm] | 117,00 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064351825 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 94 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 94 |
| Wysokość [mm] | 127 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064356493 |

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 28,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 101 |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Wysokość [mm] | 123 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Materiał | Termoplast |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 392417848R |
| nr EAN | 5901619594490 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 136,2 |
| Materiał | Termoplast |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 105,2 |
| nr EAN | 5902659759290 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 83 |
| Wysokość [mm] | 95 |
| nr EAN | 5903364335083 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 82 |
| Długość [mm] | 95 |
| Materiał | Guma |
| nr EAN | 4040074260838 |

| Masa [g] | 152 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 136,2 |
| Średnica 1 [mm] | 31,5 |
| Średnica 2 [mm] | 105,5 |
| nr EAN | 8033989102603 |

| Masa [g] | 151 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Materiał | Guma |
| Wysokość [mm] | 140,5 |
| Średnica 1 [mm] | 27,4 |
| Średnica 2 [mm] | 97,3 |
| nr EAN | 8033989065502 |

| Masa [g] | 325 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| nr EAN | 8033989123257 |

| Wysokość [mm] | 96 |
| dla numeru OE | 7701209260 |
| Masa [g] | 131 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica 1 [mm] | 27,5 |
| Średnica 2 [mm] | 77 |
| nr EAN | 8038099476125 |

| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Masa [g] | 265 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| nr EAN | 8038113476261 |

| Materiał | Termoplast |
| Wysokość [mm] | 136,2 |
| Masa [g] | 107 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica 1 [mm] | 31,5 |
| Średnica 2 [mm] | 105,5 |
| nr EAN | 8048640581536 |

| Masa [g] | 288 |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| nr EAN | 8049127586402 |

| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 7701209260 |
| nr EAN | 3660872415561 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Materiał | Termoplast |
| Jednostka ilości | Komplet |
| dla numeru OE | 392417848R |
| nr EAN | 3660872429636 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 83 |
| Wysokość [mm] | 95 |
| nr EAN | 8430320125206 |

| Wysokość [mm] | 156 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 23 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 112 |
| nr EAN | 7316574689668 |

| Wysokość [mm] | 140 |
| Materiał | Termoplast |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27,7 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 97,6 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 98 |
| nr EAN | 7316575129071 |

| Grubość [mm] | 13 |
| Wysokość [mm] | 96,2 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27,55 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 95,5 |
| nr EAN | 7316575360481 |

| Wysokość [mm] | 95 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 29 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 82 |
| nr EAN | 7316575360696 |

| Wysokość [mm] | 138 |
| Materiał | Termoplast |
| Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 104 |
| nr EAN | 7316576771590 |

| Wysokość [mm] | 117 |
| Materiał | Termoplast |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Średnica przegubu [mm] | 16 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 83 |
| nr EAN | 7316579218184 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 28,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 97,6 |
| Wysokość [mm] | 141,00 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064042860 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 27,6 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 95,5 |
| Wysokość [mm] | 96,20 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | NBR (Nitril-Butadien-kauczuk) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064042914 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 31,5 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 105,2 |
| Wysokość [mm] | 136,25 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064042839 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 94 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 94 |
| Wysokość [mm] | 127 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 103 |
| Wysokość [mm] | 117,00 |
| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064059110 |

| Rodzaj przegubu | Przegub statywu trójnożnego |
| Długość [mm] | 94 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,266 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 94 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 28 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054228717307 |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025