
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 88 |
| Wysokość [mm] | 112,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Wymiar gwintu | M16x1,5x72 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064143819 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 84 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 105 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064341796 |

| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 24,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 83 |
| Materiał | Polychloropren (Neopren) |
| Wysokość [mm] | 108 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 95 |
| Wysokość [mm] | 120 |
| nr EAN | 5901619526798 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 84 |
| Wysokość [mm] | 115 |
| nr EAN | 8430320049526 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 95 |
| Wysokość [mm] | 120 |
| nr EAN | 8430320192598 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 88 |
| Wysokość [mm] | 112,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
| Wersja śruby/nakrętki | Śruba rozporowa |
| Wymiar gwintu | M16x1,5x72 |
| Materiał osłony | TPE (elastomer termoplastyczny) |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064036944 |

| Średnica wewnętrzna 1 od [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 1 do [mm] | 27 |
| Średnica wewnętrzna 2 od [mm] | 84 |
| Średnica wewnętrzna 2 do [mm] | 87 |
| Wysokość [mm] | 105 |
| Materiał osłony | Polychloropren (Neopren) |
| Wersja | FlexBoot |
| Nowa część |

| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Ilość na oś | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 25 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 85 |
| Wysokość [mm] | 111 |
| Materiał osłony | Termoplast |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025