
| Długość [mm] | 82 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Oś tylna |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Ciężar [kg] | 0,22 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 61 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816044291 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 100 |
| Wysokość [mm] | 100,00 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pokrywą |
| Rodzaj przegubu | Przegub tarczowy |
| otwór Ø [mm] | 10,50 |
| Ilość otworów | 6 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 86,00 |
| Materiał osłony | Guma / metal |
| Nowa część | |
| nr EAN | 4019064104421 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wysokość [mm] | 82 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 60 |
| Numer seryjny | 4413350 |
| nr EAN | 5901159207942 |

| nr EAN | 5907558586398 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 5903364335038 |

| Masa [g] | 222 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| nr EAN | 8033989108056 |

| Masa [g] | 86 |
| Wysokość [mm] | 81 |
| Materiał | Guma |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Wymagana ilość | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 25 |
| Średnica 2 [mm] | 62 |
| nr EAN | 8033989091365 |

| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 24 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 60 |
| Wysokość [mm] | 82 |
| dla numeru OE | 33211195463 |
| nr EAN | 8430320034430 |

| Strona zabudowy | Od strony koła |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 81 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| Specyfikacja | UNIVERSAL BOOT KIT |
| nr EAN | 8430320046235 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316574262175 |

| Wysokość [mm] | 146 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 22 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 86 |
| nr EAN | 7316577430519 |
Zasadniczo osłonę przegubu powinno sie wymienić po zauważeniu pierwszych oznak jej zużycia albo uszkodzenia. Śladów tych należy wypatrywać przy okresowych przeglądach pojazdu, zwłaszcza przed okresem jesienno-zimowym. Gumowy materiał osłony z czasem traci swoje własciwości, pęka w miejscach zgnięcia i w miejscu kontaktu z opaską zaciskową. Można to sprawdzić przy maksymalnie skręconej kierownicy. Oprócz tego osłona może zostać uszkodzona przez kontakt z kamieniami podczas jazdy. Ten rodzaj uszkodzenia jest dosyć groźny, bo niespodziewany i może upłynąć sporo czasu zanim go zauważymy. Po perforacji osłony przegubu do jej wnętrza dostaje się woda z zanieszyszczeniami i wypłukiwany jest smar przegubu napędowego.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025