
| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |


| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | zielony |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103048 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103055 |

| Kolor | czarny |
| Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR |
| nr EAN | 4251475103109 |

| Ciężar [kg] | 0,066 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103406 |

| nr EAN | 4251475107190 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342343 |

| nr EAN | 3165143092866 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 550 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143075722 |

| kod | <4A2, C4> |
| nr EAN | 3165141813920 |

| nr EAN | 3165143176603 |

| kod | <4B2, C5> |
| Rok prod. od | 199704 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| nr EAN | 3165142762135 |

| kod | <4B2, C5> |
| Rok prod. od | 199704 |
| nr EAN | 3165142568836 |

| kod | <4A2, C4> |
| nr EAN | 4047024218390 |

| kod | <4B2, C5> |
| Rok prod. od | 199704 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| nr EAN | 3165143282656 |

| nr EAN | 3165142699615 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388105 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Kolor | zielony |
| nr EAN | 5012759455401 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | biały |
| Wymiar gwintu | M10 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464755 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759491959 |

| Ciśnienie [bar] | 1,2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 1,6 |
| Ciśnienie [bar] od | 1,2 |
| nr EAN | 5012759497074 |

| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759497142 |

| Ciśnienie [bar] | 1,8 |
| Kolor | biały |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| nr EAN | 5012759505632 |

| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| nr EAN | 5012759989968 |

| Rok prod. do | 199701 |
| nr EAN | 5012759505632 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Liczba zestyków | 3 |
| Kolor obudowy | czarny/srebrny |
| Rodzaj wtyczki | męski |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |

| Rok prod. do | 199703 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613016817 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,4 |
| nr EAN | 8053379028931 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8053379029105 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 1,8 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029051 |

| Długość przewodu [mm] | 730 |
| Ciężar [kg] | 0,090 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055470 |

| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Kod silnika | ACK |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 430 |
| Ciężar [kg] | 0,060 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379563906 |

| Długość przewodu [mm] | 520 |
| Ciężar [kg] | 0,080 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055845 |

| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Wymagana ilość | 2 |
| nr EAN | 8012510006351 |

| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| kod | 4A |
| Długość przewodu [mm] | 740 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510078075 |

| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Ciśnienie [bar] | 1,80 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510037829 |

| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510037836 |

| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510057650 |

| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia od | 4A-V-000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia od | 4A-V-000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia od | 4A-V-000001 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia od | 4A-V-000001 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| nr EAN | 8012510085509 |

| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia do | 4A-T-150000 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia do | 4A-T-150000 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia do | 4A-T-150000 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Numer podwozia do | 4A-T-150000 |
| nr EAN | 8012510085486 |

| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Ilość biegunów | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 4197 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 13 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| nr EAN | 8012510040973 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,25 |
| nr EAN | 8435050600412 |

| Numer podwozia od | 4A-V-000001 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050617625 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 1,40 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600863 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | biały |
| Ciśnienie [bar] | 1,80 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050600870 |

| Numer podwozia do | 4A-T-150000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620458 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050616574 |

| Długość przewodu [mm] | 550 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| nr EAN | 8435050634370 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050633410 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C4 (4A2) 2.8.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A6 C4 (4A2) 2.8 produkowanego od 1995.12 do roku 1997.10
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 193 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C4 (4A2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Audi A6 C4 (4A2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1995.12 do roku 1997.10, i mocy silnika 193 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025