
| Rok prod. do | 199506 |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| TECDOC-Nr silnika | 28384 |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387542 |

| Długość przewodu [mm] | 405 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759469064 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759505984 |

| Rok prod. od | 199809 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759496602 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 5012759504932 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759990216 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029211 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 27,5 |
| Ciężar [kg] | 0,062 |
| Opór [Ohm] | 13 |
| Kolor | czarny |
| Długość przewodu [mm] | 390 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379053865 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 33 |
| nr EAN | 8053379055562 |

| TECDOC-Nr silnika | 28384 |
| Kod silnika | M52 B28 (286S1) |
| Głębokość zabudowy [mm] | 14 |
| Długość przewodu [mm] | 210 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór [MOhm] | 13,5 |
| nr EAN | 8053379924943 |

| TECDOC-Nr silnika | 28384 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510038086 |

| TECDOC-Nr silnika | 28384 |
| nr EAN | 8012510021828 |

| TECDOC-Nr silnika | 28384 |
| Rok prod. od | 199810 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 33 |
| nr EAN | 8012510033715 |

| Kod silnika | M52 B28 |
| Rok prod. od | 199510 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Długość [mm] | 970 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Ti |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77013 |
| nr EAN | 8435050620403 |

| Kod silnika | M52 B28 |
| Rok prod. do | 199509 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Długość przewodu [mm] | 970 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Ti |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77013 |
| nr EAN | 8435050623404 |

| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Ciśnienie [bar] | 0,35 |
| nr EAN | 8435050600702 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050617465 |

| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z tempomatem |
| Ilość biegunów | 2 |
| Tryb pracy | manualny (obsługa stopą) |
| nr EAN | 8435050626146 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050622841 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050635643 |

| Długość [mm] | 41 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,2 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 12 61 8 611 273 |
| nr EAN | 4027816060338 |

| Długość [mm] | 68 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Długość śruby pod główką [mm] | 25 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 13 62 1 703 993 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816329152 |

| Rok prod. do | 199809 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Długość przewodu [mm] | 785 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300100969 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 4082300131079 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 50 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,5 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300055047 |

| Rok prod. od | 199810 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300562576 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,2 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,5 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 4082300642971 |

| Rok prod. od | 199510 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Długość przewodu [mm] | 1000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 4082300652727 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 4082300751604 |

| Kod silnika | M52 B28 |
| dla numeru artykułu | 550456 |
| Wysokość [mm] | 28 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5901779819273 |

| Kod silnika | M52 B28 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 210 |
| Wysokość [mm] | 14 |
| dla numeru artykułu | 550272 |
| Opór [MOhm] | 13,5 |

| Kod silnika | M52 B28 |
| Długość przewodu [mm] | 490 |
| dla numeru artykułu | 550450 |
| Wysokość [mm] | 28 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5901779818894 |

| dla numeru artykułu | 550210 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| Długość przewodu [mm] | 760 |
| Wysokość [mm] | 24 |
| Opór [kOhm] | 18 |
| nr EAN | 5901779819488 |

| Numer seryjny | K8802541 |
| nr EAN | 5901159269957 |

| nr EAN | 8001063748191 |

| Długość [mm] | 68 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Długość śruby pod główką [mm] | 25 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558581089 |

| nr EAN | 5907558576849 |

| Długość [mm] | 78,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,010 |
| nr EAN | 5901619568224 |

| Długość przewodu [mm] | 405 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5902659783677 |

| Rok prod. do | 199809 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Długość przewodu [mm] | 710 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 5902659783752 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| nr EAN | 5902659791016 |

| Artykuły dynamiki hamulców / jazdy | nie dla ASR |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| dla numeru OE | 13 63 1 721 456 |

| Ilość biegunów | 4 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Długość przewodu [mm] | 420 |
| dla numeru OE | 12 14 1 703 221 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074042182 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,2 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,5 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Kolor | brązowy |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 4040074021019 |

| Rok prod. do | 199809 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Długość przewodu [mm] | 710 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074524916 |

| Rok prod. od | 199809 |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kąt mocowania [stopień] | 90 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 33 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074557747 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074443613 |

| Kod silnika | M52 B28 (286S1) |
| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074293713 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Bmw 3 kabriolet (E36) 328 i.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Bmw 3 kabriolet (E36) 328 i produkowanego od 1995.01 do roku 1999.11
Jeżeli twój Bmw dysponuje silnikiem o mocy 193 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak wycieraczki szyb, układ wydechowy, części silnikowe, filtr kabiny
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Bmw 3 kabriolet (E36)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Bmw 3 kabriolet (E36) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Bmw z rocznika od 1995.01 do roku 1999.11, i mocy silnika 193 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025