
| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| Rok prod. do | 201512 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056461 |

| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| Rok prod. do | 201512 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| Rok prod. do | 201512 |
| nr EAN | 4047024267275 |

| Rok prod. do | 201212 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| kod | LS0L/LS0M |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759250549 |

| Rok prod. do | 201212 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| kod | LS0L/LS0M |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759388334 |

| Rok prod. do | 201212 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 250 |
| nr EAN | 5012759455395 |

| Rok prod. do | 201212 |
| Numer pozycji | A2C53183851 |
| kod | LS0L/LS0M |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 240 |
| nr EAN | 5012759469316 |

| Rok prod. do | 201212 |
| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| nr EAN | 5012759518953 |

| Rok prod. do | 201212 |
| Numer pozycji | A2C53183851 |
| kod | LS0L/LS0M |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5012759518564 |

| Rok prod. do | 201212 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 21mm |
| nr EAN | 5012759516430 |

| Rok prod. do | 201212 |
| nr EAN | 5012759972823 |

| Rok prod. do | 201212 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759975404 |

| Rok prod. do | 201212 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| --------------- | |
| Rok prod. do | 201212 |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| TECDOC-Nr silnika | 24876 |
| kod | LS09/LS0V |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759975442 |

| Rok prod. od | 200610 |
| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 95 |
| nr EAN | 8717613018422 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,052 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379053087 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M14 x 1,5 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,3 |
| nr EAN | 8053379031733 |

| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379059171 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| nr EAN | 8053379061556 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379912384 |

| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 24876 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 35368 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510006986 |

| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| TECDOC-Nr silnika | 24876 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| TECDOC-Nr silnika | 35368 |
| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| TECDOC-Nr silnika | 24876 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| TECDOC-Nr silnika | 35368 |
| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| TECDOC-Nr silnika | 24876 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| TECDOC-Nr silnika | 35368 |
| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| TECDOC-Nr silnika | 24876 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| TECDOC-Nr silnika | 35368 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510080528 |

| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 24876 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 35368 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 24876 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 35368 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 100 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,52 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,78 |
| nr EAN | 8012510095119 |

| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| nr EAN | 8012510093443 |

| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| TECDOC-Nr silnika | 24876 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| TECDOC-Nr silnika | 35368 |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510016930 |

| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| Kod silnika | K4M690/K4M694 |
| Kod silnika | K4M696/K4M698 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| Kod silnika | K4M690/K4M694 |
| Kod silnika | K4M696/K4M698 |
| TECDOC-Nr silnika | 24876 |
| Kod silnika | K4M690/K4M694 |
| Kod silnika | K4M696/K4M698 |
| TECDOC-Nr silnika | 35368 |
| Kod silnika | K4M690/K4M694 |
| Kod silnika | K4M696/K4M698 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510022504 |

| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| Kod silnika | K4M697 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510022511 |

| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 24876 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| Wymagana ilość | 1 |
| TECDOC-Nr silnika | 35368 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Wymiar gwintu | M12x1,25 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Specyfikacja | 18 |
| nr EAN | 8012510024676 |

| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| Kod silnika | K4M690/K4M697 |
| kod | LS0L/LS0M |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Wymagana ilość | 1 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| Kod silnika | K4M690/K4M697 |
| kod | LS0L/LS0M |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Wymagana ilość | 1 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Długość przewodu [mm] | 300 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.7008 |
| nr EAN | 8012510036785 |

| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.7008 |
| nr EAN | 8012510036761 |

| TECDOC-Nr silnika | 24876 |
| Kod silnika | K4M694 |
| kod | LS09/LS0V |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Wymagana ilość | 1 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.8235 |
| nr EAN | 8012510058152 |

| Kolor obudowy | szary |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 8435050615119 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Długość [mm] | 450 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
| nr EAN | 8435050619605 |

| Opór [Ohm] | 250 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Kolor obudowy | niebieski |
| nr EAN | 8435050626412 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciśnienie [bar] | 0,30 |
| nr EAN | 8435050631034 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050636275 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 225 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050637166 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Długość [mm] | 300 |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Ilość biegunów | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
| nr EAN | 8435050646014 |

| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| TECDOC-Nr silnika | 24876 |
| TECDOC-Nr silnika | 24781 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 35368 |
| Rok prod. do | 201009 |
| Długość [mm] | 232 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,060 |
| nr EAN | 4027816349709 |

| TECDOC-Nr silnika | 35367 |
| Długość [mm] | 72 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,060 |
| nr EAN | 4027816446460 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300186260 |

| Kod silnika | K4M690/K4M694 |
| Kod silnika | K4M696/K4M698 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łącznika charakterystycznego dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| dla numeru OE | 82 00 468 645 |
| dla numeru OE | 82 00 647 554 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300288513 |

| Kod silnika | K4M690/K4M694 |
| Kod silnika | K4M696/K4M698 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dokumentacją techniczną |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-851 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300288384 |

| Kod silnika | K4M697 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem charakterystycznym dla pojazdu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 290 |
| Ilość biegunów | 2 |
| zawiera więcej pozycji niż zestaw OE (nr art.) | 6PU 009 163-871 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatyczną skrzynią biegów |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300288490 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
| Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
| nr EAN | 4082300407884 |

| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300545166 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| dla numeru producenta | 6PT 009 109-221 |
| nr EAN | 4082300619256 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Wymagana ilość | 1 |
| Kod silnika | K4M690 |
| kod | LS0L/LS0M |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Wymagana ilość | 1 |
| kod | LS0L/LS0M |
| Kod silnika | K4M690/K4M697 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 395 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 4082300760033 |

| TECDOC-Nr silnika | 20941 |
| Kolor | niebieski |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079381321 |


| dla numeru artykułu | 550537 |
| Wysokość [mm] | 24 |
| Opór [Ohm] | 230 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 5901779818900 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Dacia LOGAN (LS_) 1.6 16V (LS09, LS0L, LS0M, LS0P, LS0V, LS18, LS1S, LS1V,....
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Dacia LOGAN (LS_) 1.6 16V (LS09, LS0L, LS0M, LS0P, LS0V, LS18, LS1S, LS1V,... produkowanego od 2006.02
Jeżeli twoja Dacia dysponuje silnikiem o mocy 105 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Dacia LOGAN (LS_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Dacia LOGAN (LS_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Dacia z rocznika od 2006.02, i mocy silnika 105 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025