
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 115 |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| dla numeru OE | 55555806 |
| nr EAN | 5050063274264 |

| TECDOC-Nr silnika | 26299 |
| Rok prod. od | 201110 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 26299 |
| Rok prod. od | 201110 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| TECDOC-Nr silnika | 26299 |
| Rok prod. od | 201110 |
| nr EAN | 4047023121684 |

| TECDOC-Nr silnika | 26299 |
| Rok prod. od | 201110 |
| nr EAN | 3165143073292 |

| TECDOC-Nr silnika | 26299 |
| Rok prod. od | 201110 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143631188 |

| TECDOC-Nr silnika | 26299 |
| Rok prod. od | 201110 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 3165143957813 |

| TECDOC-Nr silnika | 26299 |
| Rok prod. od | 201110 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 350 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024724303 |

| TECDOC-Nr silnika | 26299 |
| Rok prod. od | 201110 |
| nr EAN | 4047024890565 |

| TECDOC-Nr silnika | 26299 |
| Rok prod. od | 201110 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 373 |
| nr EAN | 4047026232059 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759523483 |

| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| kod | Direct Fit 02 Sensor |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759511848 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| --------------- | |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| TECDOC-Nr silnika | 26299 |
| kod | Direct Fit 02 Sensor |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759511824 |

| Ciśnienie [bar] | 0,3 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,55 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,3 |
| nr EAN | 5012759497159 |

| Długość przewodu [mm] | 115 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759532027 |

| nr EAN | 0689604304150 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759987476 |

| dla numeru OE | 855678 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 83 |
| nr EAN | 8717613024645 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | dla katalizatora wstępnego |
| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.C. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,4 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379029303 |

| Długość przewodu [mm] | 170 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 |
| Opór [MOhm] | 16 |
| nr EAN | 8053379917044 |

| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379163397 |

| TECDOC-Nr silnika | 26299 |
| TECDOC-Nr silnika | 26299 |
| TECDOC-Nr silnika | 26299 |
| TECDOC-Nr silnika | 26299 |
| nr EAN | 8012510012284 |

| TECDOC-Nr silnika | 26299 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 8012510026700 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Opór [Ohm] | 500 |
| nr EAN | 8435050624555 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Kolor obudowy | ciemnoniebieski |
| Ciśnienie [bar] | 0,40 |
| nr EAN | 8435050634301 |

| nr EAN | 8435050624142 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z opornikiem |
| nr EAN | 8435050634318 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| nr EAN | 8435050632192 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor obudowy | antracytowy |
| nr EAN | 8435050638309 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Kolor | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| dla numeru OE | 12 38 696 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tłumieniem |
| nr EAN | 4027816272236 |

| Długość [mm] | 52 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8,4 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| dla numeru OE | 62 35 619 |
| nr EAN | 4027816370536 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 63 38 045 |
| nr EAN | 4027816370833 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | antracytowy |
| nr EAN | 4082300288148 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,35 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,55 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk rozwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,25 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300148305 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300652628 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4082300676259 |

| Stan | Fabrycznie nowy |

| Stan | Fabrycznie nowy |

| dla numeru OE | 1920 JH |
| dla numeru OE | 4M5G 12K073 AB |
| dla numeru OE | 55187973 |
| dla numeru OE | 93183528 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24,2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24,3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 5901779819440 |

| Numer seryjny | K8804647 |
| nr EAN | 5901159269629 |

| nr EAN | 8001063737164 |

| nr EAN | 8001063847894 |

| Rok prod. od | 201110 |
| Długość [mm] | 373 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 373 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063954752 |

| Długość [mm] | 51 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 3,1 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,027 |
| nr EAN | 5907558547948 |

| Kod silnika | A16LES |
| nr EAN | 5907558562309 |

| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558570892 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,3 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,55 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Kolor | niebieski |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| nr EAN | 5901619505212 |

| Kod silnika | A16LES |
| TECDOC-Nr silnika | 26299 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 5901619521779 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5902659783622 |

| dla numeru OE | 93180992 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel CORSA D (S07) 1.6 Turbo (L08, L68).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel CORSA D (S07) 1.6 Turbo (L08, L68) produkowanego od 2011.06 do roku 2014.08
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 211 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak układ chłodzenia, hamulce, filtry
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Opel CORSA D (S07)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Opel CORSA D (S07) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2011.06 do roku 2014.08, i mocy silnika 211 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025