
| TECDOC-Nr silnika | 15768 |
| TECDOC-Nr silnika | 15768 |
| TECDOC-Nr silnika | 15768 |
| TECDOC-Nr silnika | 15768 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| TECDOC-Nr silnika | 15768 |
| Numer podwozia od | 1M-1-033001 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510022368 |

| Numer podwozia od | 6K-X-448601 |
| Opcja wyposażenia | Ver Ref. 33783 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050616659 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | zielony |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103048 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4251475103055 |

| Kolor | brązowy |
| Zakres kontroli [bar] | 0.55/0.85BAR |
| nr EAN | 4251475103093 |

| Kolor | czarny |
| Zakres kontroli [bar] | 1.2/1.6BAR |
| nr EAN | 4251475103109 |

| Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| nr EAN | 4251475103147 |

| nr EAN | 4251475107183 |

| Rok prod. do | 200205 |
| Numer podwozia do | 1M..3..011 800 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143088746 |

| Rok prod. od | 200206 |
| Rok prod. do | 200407 |
| Numer podwozia od | 1M..3..011 801 |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143491607 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| Kolor | zielony |
| nr EAN | 5012759455401 |

| Długość przewodu [mm] | 245 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759503560 |

| Ciśnienie [bar] | 0,55 |
| Kolor | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24mm |
| Ciśnienie [bar] do | 0,85 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,55 |
| nr EAN | 5012759498187 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Numer podwozia od | 1M-3-011 800 |
| --------------- | |
| Numer podwozia od | 1M-3-011801 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759523216 |

| Długość przewodu [mm] | 400 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 600 |
| nr EAN | 5012759506806 |

| Numer identyfikacyjny podwozia (VIN) od | 1M-3-011801 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Liczba zestyków | 5 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Rodzaj wtyczki | męski |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,7 |
| Ilość połączeń | 1 |
| nr EAN | 8053379028962 |

| Techniczny numer informacyjny | circuit N.O. |
| Gwintowana złączka | M10 x 1 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,35 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379032501 |

| TECDOC-Nr silnika | 15768 |
| Długość przewodu [mm] | 530 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46 |
| nr EAN | 8012510016640 |

| TECDOC-Nr silnika | 15768 |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| nr EAN | 8012510081440 |

| TECDOC-Nr silnika | 15768 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510022399 |

| TECDOC-Nr silnika | 15768 |
| Numer podwozia do | 1M-1-033000 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Dopasowanie | z automatycznym nastawianiem |
| nr EAN | 8012510085202 |

| TECDOC-Nr silnika | 15768 |
| Numer podwozia do | 1M-1R090000 |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 254 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510008447 |

| TECDOC-Nr silnika | 15768 |
| TECDOC-Nr silnika | 15768 |
| TECDOC-Nr silnika | 15768 |
| TECDOC-Nr silnika | 15768 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| TECDOC-Nr silnika | 15768 |
| Numer podwozia od | 1M-2B000001 |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026762 |

| TECDOC-Nr silnika | 15768 |
| Numer podwozia od | 1M-1-033001 |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| nr EAN | 8012510022368 |

| Długość przewodu [mm] | 530 |
| Opór [Ohm] | 500 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050622186 |

| Wymiar gwintu | M 10x1 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| Ciśnienie [bar] | 0,70 |
| Techniczny numer informacyjny | Circuit N.O. |
| nr EAN | 8435050614631 |

| Kod silnika | ARL |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość [mm] | 445 |
| nr EAN | 8435050624012 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050621097 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,55 |
| Punkt włączania do [bar] | 0,85 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 038 919 081 K |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816190189 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| dla numeru OE | 059 919 501 A S1 |
| nr EAN | 4027816325109 |

| Długość [mm] | 530 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 038 957 147 F |
| nr EAN | 4027816375081 |

| Długość [mm] | 358 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 265 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| dla numeru OE | 045 957 147 B |
| nr EAN | 4027816376071 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224036518 |

| Numer podwozia od | 1M-3-011801 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300273243 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300186611 |

| Moment dokręcenia od [Nm] | 20 |
| Ciśnienie załączania od [bar] | 0,555 |
| ciśnienie załączania do [bar] | 0,85 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | brązowy |
| Wymiar gwintu | M10x1 |
| Funkcja przełączania | Zestyk zwierny |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Natężenie prądu [A] | 0,150 |
| Tolerancja [%] | 15 |
| nr EAN | 4082300097085 |

| Opór [Ohm] | 500 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 530 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300479386 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 260 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300562699 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079389761 |

| Długość przewodu [mm] | 445 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079380850 |

| Opór [Ohm] | 500 |
| Ciężar [kg] | 0,076 |
| dla numeru artykułu | 550102 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Wysokość [mm] | 46 |
| nr EAN | 5901779819402 |

| Ciężar [kg] | 0,252 |
| dla numeru artykułu | 558039 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 5901779827513 |

| dla numeru artykułu | 558073 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 5901779827711 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 5901779827971 |

| Numer seryjny | K8800015 |
| nr EAN | 5901159269278 |

| Numer seryjny | K8800131 |
| nr EAN | 5901159269414 |

| Numer seryjny | K8800146 |
| nr EAN | 5901159269445 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Seat LEON (1M1) 1.9 TDI Syncro.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Seat LEON (1M1) 1.9 TDI Syncro produkowanego od 2002.05 do roku 2006.06
Jeżeli twój Seat dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Seat LEON (1M1)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Seat LEON (1M1) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Seat z rocznika od 2002.05 do roku 2006.06, i mocy silnika 150 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025