
| TECDOC-Nr silnika | 4151 |
| Rok prod. od | 198708 |
| Rok prod. do | 199207 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 3 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342299 |

| TECDOC-Nr silnika | 4151 |
| Rok prod. od | 198708 |
| Rok prod. do | 199207 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 3 |
| Długość całkowita [mm] | 1236 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
| nr EAN | 3165142740881 |

| TECDOC-Nr silnika | 4151 |
| Rok prod. od | 199202 |
| Rok prod. do | 199207 |
| Numer podwozia od | 1G..MW480 001 |
| Numer podwozia od | 1G..MB150 001 |
| TECDOC-Nr silnika | 4151 |
| Rok prod. od | 199202 |
| Rok prod. do | 199207 |
| Numer podwozia od | 1G..MW480 001 |
| Numer podwozia od | 1G..MB150 001 |
| nr EAN | 3165142699639 |

| TECDOC-Nr silnika | 4151 |
| Rok prod. od | 198708 |
| Rok prod. do | 199207 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| alternatywnie | |
| Liczba przewodów | 1 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 80000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342275 |

| TECDOC-Nr silnika | 4151 |
| Rok prod. od | 198708 |
| Rok prod. do | 199207 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| alternatywnie | |
| Liczba przewodów | 1 |
| Długość całkowita [mm] | 500 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 50000 |
| nr EAN | 3165141862010 |

| TECDOC-Nr silnika | 4109 |
| Rok prod. do | 198508 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,45 |
| Kolor | niebieski |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 4151 |
| Rok prod. od | 198708 |
| Rok prod. do | 199207 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 0,45 |
| Kolor | niebieski |
| nr EAN | 3165143176603 |

| TECDOC-Nr silnika | 4151 |
| Rok prod. od | 198908 |
| Rok prod. do | 199207 |
| Kolor | niebieski |
| nr EAN | 3165142699615 |

| TECDOC-Nr silnika | 4151 |
| Rok prod. od | 198708 |
| Rok prod. do | 199207 |
| Kolor | zielony |
| nr EAN | 3165142867533 |

| nr EAN | 5012759505632 |

| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| dla numeru OE | 068 919 081 C |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816084440 |

| Zakres temperatury do [°C] | 125 |
| Długość [mm] | 25 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 10,9 |
| Rozmiar klucza | 14 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,012 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 049 919 501 |
| nr EAN | 4027816019398 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 251 919 501 D |
| nr EAN | 4027816186663 |

| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 068 919 081 D |
| nr EAN | 4027816084846 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | czerwony |
| Punkt włączania [°C] | 55 |
| Punkt włączania [°C] | 65 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 251 919 369 B |
| nr EAN | 4027816186502 |

| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| dla numeru OE | 025 906 041 A |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4027816347620 |

| Długość [mm] | 52 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | biały |
| Materiał | mosiądz |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 12 62 1 288 158 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816364184 |

| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | biały |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 026 906 161 |
| nr EAN | 4027816377825 |

| Rok prod. od | 198708 |
| Rok prod. do | 199110 |
| Kod silnika | RV |
| nr EAN | 5907558563269 |

| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558548006 |

| Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5907558548013 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 5907558548020 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558548174 |

| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5907558548181 |

| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | biały |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 5907558580907 |

| TECDOC-Nr silnika | 4151 |
| Rok prod. od | 199202 |
| Rok prod. do | 199207 |
| Numer podwozia od | 1G..MW480001 |
| Numer podwozia od | 1G..MB150001 |
| TECDOC-Nr silnika | 4151 |
| Rok prod. od | 199202 |
| Rok prod. do | 199207 |
| Numer podwozia od | 1G..MW480001 |
| Numer podwozia od | 1G..MB150001 |
| nr EAN | 5907558558166 |

| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 3 |
| Długość całkowita [mm] | 1236 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
| nr EAN | 5907558577983 |

| Numer podwozia od | 19-JB000001 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | biały |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5901619593905 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 1,6 |
| Punkt włączania do [bar] | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688084859 |

| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania od [bar] | 0,75 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,05 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,48 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688084446 |

| Zakres temperatury do [°C] | 125 |
| Długość [mm] | 25 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 10,9 |
| Rozmiar klucza | 14 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,012 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688534156 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 4044688186669 |

| Punkt włączania od [bar] | 1,2 |
| Długość [mm] | 46 |
| Punkt włączania do [bar] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 2,54 |
| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Długość gwintu [mm] | 13 |
| Rozmiar klucza | 24 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688084842 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Oznaczenie koloru | czerwony |
| Punkt włączania [°C] | 55 |
| Punkt włączania [°C] | 65 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 4044688186508 |

| Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4044688347626 |

| kod | HT |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Zakres kontroli [bar] | 0,15 - 0,35 |

| kod | HT |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Punkty zmienne [bar] | 0,3 |
| Oznaczenie koloru | brązowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |

| kod | HT |
| Rok prod. od | 198608 |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 0,75 - 1,05 |

| kod | HT |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | biały |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 1,6 - 2,0 |

| kod | HT |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Tryb pracy | hydrauliczny |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Zakres kontroli [bar] | 1,2 - 1,6 |

| kod | HT |
| Rok prod. do | 198607 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 1 |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| Zakres temperatury do [°C] | 125 |
| Wymiar gwintu | M 10 |
| Skok gwintu [mm] | 1 |

| kod | HT |
| Rok prod. od | 198708 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| Zakres temperatury od [°C] | 55 |
| Zakres temperatury do [°C] | 65 |
| Oznaczenie koloru | czerwony |

| kod | HT |
| Rok prod. od | 198708 |
| Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
| Ilość biegunów | 2 |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| Zakres temperatury od [°C] | 55 |
| Zakres temperatury do [°C] | 65 |
| Oznaczenie koloru | niebieski |

| TECDOC-Nr silnika | 4151 |
| Rok prod. od | 198908 |
| Rok prod. do | 199207 |
| Kolor | niebieski |
| TECDOC-Nr silnika | 4151 |
| Rok prod. od | 198909 |
| Rok prod. do | 199108 |
| Kraj producenta pojazdu | Niemcy |
| Średnica [mm] | 90 |
| Długość [mm] | 570 |
| Wysokość [mm] | 37 |
| Długość przewodu [mm] | 535 |
| Ciężar [kg] | 0,07 |
| nr EAN | 4046001285585 |

| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją z plecionki z włókna powleczoną silikonem |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| dla numeru OE | 025 906 265 B |
| Ciężar [kg] | 0,18644 |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość [mm] | 1130 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Liczba przewodów | 3 |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001300523 |

| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Ciśnienie załączania [bar] | 0,9 |
| Kolor | biały |
| Ciężar [kg] | 0,031 |
| nr EAN | 4046001277122 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 produkowanego od 1985.01 do roku 1992.12
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 105 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na osprzęt elektryczny silnika do Volkswagen JETTA II (19E, 1G2, 165) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 1985.01 do roku 1992.12, i mocy silnika 105 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025