
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość [mm] | 222 |
| Szerokość [mm] | 105 |
| Wysokość [mm] | 130 |
| nr EAN | 5012759398227 |

| Ciśnienie [bar] | 4 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Wydatek [l/h] | 100 |
| Ciężar [kg] | 0,278 |
| nr EAN | 8053379083114 |

| Kod silnika | TU1JP |
| Tryb pracy | elektryczny |
| dla numeru OE | 1525.H8 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uszczelnienia |
| nr EAN | 4082300704914 |

| Wydatek [l/h] | 95 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie na wejściu [V] | 12 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
| nr EAN | 8001063724713 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
| Wydatek [l/h] | 90 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Rok prod. do | 199812 |
| TECDOC-Nr silnika | 661 |
| nie dla kodu silnika | HFX (TU1JP) |
| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Średnica [mm] | 36 |
| Ciężar [kg] | 0,35 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Średnica 2 [mm] | 22 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 1,5 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
| Wydatek [l/h] | 100 |
| Długość 1 [mm] | 64 |
| Długość 2 [mm] | 138 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |

| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Średnica [mm] | 36 |
| Ciężar [kg] | 0,32 |
| Średnica 1 [mm] | 6 |
| Średnica 2 [mm] | 10 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 3 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 2/1 |
| Wydatek [l/h] | 90 |
| Długość 1 [mm] | 65 |
| Długość 2 [mm] | 175 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk wielopunktowy (MPI) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |

| Rok prod. do | 200211 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Strona zabudowy | w zbiorniku paliwa |
| Średnica [mm] | 43 |
| Ciężar [kg] | 0,36 |
| Średnica 1 [mm] | 8 |
| Średnica 2 [mm] | 12 |
| Ciśnienie robocze [bar] | 1,1 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość otworów wlotowych/wylotowych | 1/1 |
| Wydatek [l/h] | 85 |
| Długość 1 [mm] | 74 |
| Długość 2 [mm] | 125 |
| Układ wtryskowy | Wtrysk jednopunktowy (SPI) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z filtrem |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii pompa podciśnieniowa do Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.1 i (MFHDZ, MFHFX).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.1 i (MFHDZ, MFHFX) produkowanego od 1996.07 do roku 2008.05
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 60 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii pompa podciśnieniowa do Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na pompa podciśnieniowa do Citroën BERLINGO / BERLINGO FIRST nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 1996.07 do roku 2008.05, i mocy silnika 60 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025