Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Honda » sprzęgło Honda CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) » sterowanie sprzęgłem Honda CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) » pompa sprzęgła Honda CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV)

pompa sprzęgła do HONDA CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV)

wybierz typ samochodu HONDA CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
94.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z przodu
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 15.87
Materiał Aluminium
Liczba otworów do mocowania 2
Ciężar [kg] 0,4
nr EAN 8717109670462
cena brutto:
113.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 15,9
nr EAN 5900427277588
cena brutto:
137.00 zł
 Kup
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar [kg] 0,4
nr EAN 5050063002447
cena brutto:
80.00 zł
 Kup
Otwór Ø 1 [mm] 23
Rozstaw śrub mocujących [mm] 81
Gwint wewnętrzny [mm] 13
Ilość otworów gwintowanych 1
nr EAN 8033001327533
cena brutto:
95.01 zł
 Kup
Materiał Aluminium
otwór Ø [mm] 15,9
Wymiar gwintu 13
nr EAN 8032928183482
cena brutto:
129.00 zł
 Kup
otwór Ø [mm] 15,9
Wymiar gwintu 13
Materiał Aluminium
nr EAN 8032928183499
cena brutto:
61.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 15,9
nr EAN 3322937536344
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
pompa sprzęgła

Pompa sprzęgła


To jeden z najważniejszych urządzeń stanowiących układ wysprzęglający pojazdu. Kierowca, wciskając pedał sprzęgła, oddziałuje na tłoczek, który wykonuje dalszą pracę. Pompa jest elementem podlegającym okresowej wymianie. Ulega ona bowiem naturalnemu zużyciu w procesie eksploatacji, po upłynięciu określonego przez producenta czasu, należy więc zastąpić ją nowym urządzeniem.

Warto zapoznać się z objawami świadczącymi o usterce lub zbliżającej się awarii pompy sprzęgła. Są to np. trudności w trakcie zmiany biegów, będące efektem niewłaściwego wysprzęglania. W niektórych przypadkach pojawiają się wycieki z układu. Jeśli po wciśnięciu i zwolnieniu pedału sprzęgła, wraca on do pozycji wyjściowej, również może świadczyć to o konieczności wymiany pompy. Rzadziej pojawia się uszkodzenie tego elementu spowodowane czynnikiem mechanicznym. Wówczas, żeby wcisnąć sprzęgło, trzeba przyłożyć znacznie większą siłę.

Zwlekanie z wymianą i używanie tymczasowych rozwiązań, jak np. regularne uzupełnianie płynu hydraulicznego nie jest dobrym pomysłem. Wyciek w każdej chwili może przybrać na sile, co prawdopodobnie całkowicie utrudni zmianę biegów.