Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volvo » układ kierowniczy Volvo S80 I (184) » przekładnia kierownicza i pompa Volvo S80 I (184)

przekładnia kierownicza i pompa do VOLVO S80 I (184)

wybierz typ samochodu VOLVO S80 I (184):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 110
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 4047025441407
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 110
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 4047025460323
cena brutto:
1,153.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych SMI
Długość całkowita [mm] 1095
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier. bez zazębienia
Ciężar netto [kg] 9,2
nr EAN 5704651049344
cena brutto:
1,393.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar netto [kg] 7
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez immobilizera
nr EAN 5704651457880
cena brutto:
1,078.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych SMI
Długość całkowita [mm] 1113
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ilość obrotów koła kierownicy 2,9
Ciężar netto [kg] 7
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
nr EAN 5704651457941
cena brutto:
1,053.00 zł
 Kup
Tryb pracy hydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczej Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Długość całkowita [mm] 1096
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej 61
Ilość obrotów koła kierownicy 2,8
Dolot - Ø [mm] 16
Wylot - Ø [mm] 18
Ograniczenia producenta Screw-in ports
Ciężar netto [kg] 7
nr EAN 5704651457965
Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Ø koła pasowego [mm] 140
Ilość żeber 6
Ciężar netto [kg] 2,1
nr EAN 5704651054171
Tryb pracy hydrauliczny
Ciężar netto [kg] 1,9
nr EAN 5704651445436
Tryb pracy hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ograniczenia producenta ZF
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Ø koła pasowego [mm] 142
Ilość żeber 6
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm] 17
Rozstaw śrub mocujących [mm] 58
Ciśnienie [bar] 110
nr EAN 5901779848952
Tryb pracyHydrauliczny
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Długość całkowita [mm]1110
Opcja wyposażeniaSinfin plano
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Tylko w połączeniu zRosca en racores
Wymiar gwintuM14x1,5 / M16x1,5
EAN5901321062737
StanFabrycznie nowy
Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Ograniczenia producentaZF
Koła pasoweZ kołem pasowym wielorowkowym
Średnica koła pasowego [mm]142
Liczba rowków6
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]17
Rozstaw srub mocujących58
Gwarancja2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]110
Ilość żeber6
EAN4908321894307
StanFabrycznie nowy
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 110
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5901619593073
Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 110
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 4040074224793
Tryb pracy hydrauliczny
Koła pasowe z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ciężar brutto [kg] 2,020
Ciężar netto [g] 1950
nr EAN 5902048887986
Ciężar [kg] 2,07
Ciśnienie robocze [bar] 120
Koła pasowe z kołem pasowym
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 80
Ciężar [kg] 2,06
Ciśnienie robocze [bar] 120
Koła pasowe z kołem pasowym
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 80
Ciężar [kg] 2,19
Ciśnienie robocze [bar] 100
Koła pasowe z kołem pasowym
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h] 70
Technika połączeń Screw In
Tryb pracy hydrauliczny
Ilość żeber 6
Ø koła pasowego [mm] 130
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4019064419655
Wyświetlanie od 1 do 18 (z 18 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
przekładnia kierownicza i pompa

Przekładnia kierownicza i pompa hydrauliczna


Niegdyś w samochodach brakowało takich układów jak wspomaganie kierownicy. Dziś są one standardowym wyposażeniem i nie wyobrażamy sobie bez nich jazdy. Warto jednak pamiętać, że jeszcze 10-15 lat temu, aut na drodze było mniej i nie rozwijały one tak imponujących prędkości, jak dziś. Obecnie takie elementy jak przekładnie kierownicza, czy chociażby pompa hydrauliczna, znajdują się w każdym pojeździe. To dzięki nim możesz bez obaw podróżować. Jeśli zależy Ci na tym, by mieć pewność, że wybierasz najlepsze części do swojego samochodu, to zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Gwarantujemy asortyment przygotowany z myślą o Waszym bezpieczeństwie, dlatego stawiamy na sprawdzonych producentów. 
 

Nowa pompa hydrauliczna – układ kierowniczy gwarancją komfortu podczas jazdy


Do produkcji wspomagania kierowniczego, stosowane są w tym momencie dwa rodzaje pomp. Są to produkty elektroniczne i hydrauliczne. Modele hydrauliczne do pracy wykorzystują paski klinowe lub paski klinowe wielorowkowe. W środku natomiast znajduje się wirnik, który porusza się na łopatkach. Pompa hydrauliczna układu kierowniczego wspiera kierowców przez cały czas – niezależnie, czy w danym momencie skręcają oni kierownicą, czy trzymają ją w pozycji prostej. 
 

Istota przekładni kierowniczej w pojazdach


Nazywana jest ona także maglownicą. Odpowiada m.in. za przeniesienie ruchu obrotowego koła kierownicy na mechanizm zwrotniczy i w dalszej kolejności na koła pojazdu. Jest to element bezobsługowy. Oznacza to, że użytkownik pojazdu nie musi ingerować w pracę przekładni kierowniczej, jeśli nie uległa ona awarii. Maglownica zawdzięcza to smarom stałym, których zadaniem jest minimalizowanie oporów ruchu całego mechanizmu. Pamiętaj, że jeśli poczujesz luzy na swojej kierownicy lub auto będzie prowadzić się niepewnie, warto sprawdzić, czy żadna część wspomagania nie wymaga naprawy lub wymiany. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, co będzie Ci potrzebne.