Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » mechanizm korbowy » simering wału Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.4 GDI (EA3A) (1999.02-2000.09) 150km
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Viii (ea_) 2.4 Gdi (ea3a) (1999.02-2000.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

simering wału Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.4 GDI (EA3A) (1999.02-2000.09) 150km

Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
---------------
---------------
---------------
---------------
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
---------------
---------------
---------------
---------------
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]35
średnica zewnętrzna [mm]50
Wysokość [mm]8
nr EAN8427769115363
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
Średnica wewnętrzna [mm]44
średnica zewnętrzna [mm]60
Wysokość [mm]7
nr EAN8427769227820
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
Średnica wewnętrzna [mm]85
średnica zewnętrzna [mm]103
Wysokość [mm]8
nr EAN8427769434143
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna 1 [mm]35
Średnica zewnętrzna 1 [mm]50
Wysokość 1 [mm]8
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
nr EAN3358960134592
Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Wymagana ilość2
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]35
średnica zewnętrzna [mm]50
Wysokość [mm]8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałACM (poliakryl-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowabez uszczelki przeciwpyłowej
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna [mm]85
średnica zewnętrzna [mm]103
Wysokość [mm]8
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuAS
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Średnica wewnętrzna [mm]44
średnica zewnętrzna [mm]60
Wysokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuAS
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Ochrona przeciwpyłowaz uszczelką wargową przeciwpyłową
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
TECDOC-Nr silnika11611
Wysokość [mm]7,00
MateriałNBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]44,00
średnica zewnętrzna [mm]60,00
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału827S RD
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
Strona zabudowyod strony czołowej
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Średnica wewnętrzna [mm]44
średnica zewnętrzna [mm]60
Szerokość [mm]7
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint prawoskrętny
Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
Strona zabudowyOd strony skrzyni biegów
MateriałFPM (fluor-kauczuk)
Rodzaj uszczelnienia promieniowego wałuA SL
Rodzaj gwintuGwint lewoskrętny
Wyświetlanie od 1 do 10 (z 10 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.

Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.4 GDI (EA3A).

W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Mitsubishi GALANT VIII (EA_) 2.4 GDI (EA3A) produkowanego od 1999.02 do roku 2000.09

Jeżeli twoje Mitsubishi dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze

Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Mitsubishi GALANT VIII (EA_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.

Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Mitsubishi GALANT VIII (EA_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Mitsubishi z rocznika od 1999.02 do roku 2000.09, i mocy silnika 150 KM

.