
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| Rok prod. do | 199906 |
| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| Rok prod. do | 199906 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 12509 |
| TECDOC-Nr silnika | 13269 |
| TECDOC-Nr silnika | 12488 |
| Rok prod. od | 199906 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| nr EAN | 8427769086014 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 12509 |
| TECDOC-Nr silnika | 13269 |
| TECDOC-Nr silnika | 12488 |
| Rok prod. od | 199906 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 8427769067747 |

| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| Rok prod. do | 199906 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Wysokość [mm] | 12 |
| nr EAN | 8427769089459 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 16200 |
| Rok prod. od | 200007 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 8427769728402 |

| TECDOC-Nr silnika | 16200 |
| Rok prod. od | 200007 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 8427769782695 |

| Kod silnika | AFT |
| Kod silnika | AFT |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960127099 |

| TECDOC-Nr silnika | 12488 |
| Kod silnika | AFT |
| Kod silnika | AKL |
| Kod silnika | APF |
| Kod silnika | AUR |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 152 |
| Wysokość 1 [mm] | 15,7 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| nr EAN | 3358960195579 |

| Kod silnika | AFT |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 85 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 152 |
| Wysokość 1 [mm] | 15,7 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| nr EAN | 3358960187628 |

| TECDOC-Nr silnika | 12488 |
| Kod silnika | AFT |
| Kod silnika | AKL |
| Kod silnika | APF |
| Kod silnika | AUR |
| TECDOC-Nr silnika | 12488 |
| Kod silnika | AFT |
| Kod silnika | AKL |
| Kod silnika | APF |
| Kod silnika | AUR |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 32 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 47 |
| Wysokość 1 [mm] | 10 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| nr EAN | 3358960282088 |

| Strona zabudowy | od strony rolki paska |
| nr EAN | 3358960238061 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (Fluor-Kautschuk)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.156 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 13269 |
| TECDOC-Nr silnika | 12488 |
| TECDOC-Nr silnika | 16200 |
| TECDOC-Nr silnika | 12509 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Wysokość [mm] | 11 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 829.056 |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Wysokość [mm] | 11 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | SP |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 13269 |
| TECDOC-Nr silnika | 12488 |
| TECDOC-Nr silnika | 16200 |
| TECDOC-Nr silnika | 12509 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | IWD |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 13269 |
| TECDOC-Nr silnika | 12488 |
| TECDOC-Nr silnika | 16200 |
| TECDOC-Nr silnika | 12509 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Przestrzegaj informacji montażowych |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Wysokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 325.155 |

| TECDOC-Nr silnika | 12488 |
| TECDOC-Nr silnika | 16200 |
| TECDOC-Nr silnika | 13269 |
| Grubość [mm] | 10,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48,0 |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Ciężar [kg] | 0,016 |
| dla numeru OE | 054 115 147 B |
| nr EAN | 4027816020851 |

| TECDOC-Nr silnika | 12488 |
| TECDOC-Nr silnika | 16200 |
| TECDOC-Nr silnika | 13269 |
| Grubość [mm] | 15,7 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 131 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 152 |
| Ciężar [kg] | 0,22 |
| dla numeru OE | 06B 103 171 B |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816367833 |

| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,17 |
| dla numeru OE | 028 103 171 B |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| nr EAN | 4027816377450 |

| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85,0 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,22 |
| dla numeru OE | 038 103 171 S |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kołnierzem |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816377467 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,0 |
| Szerokość [mm] | 10,0 |
| nr EAN | 4014870339203 |

| TECDOC-Nr silnika | 16200 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |
| nr EAN | 5902659711465 |

| Kod silnika | APF |
| Kod silnika | AUR |
| Kod silnika | AEH |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 131 |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
| Materiał | Odlew aluminiowy |
| nr EAN | 4040074193594 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S DD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
| Kierunek obrotów | przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
| kierunkowa |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 12509 |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 12488 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| TECDOC-Nr silnika | 12509 |
| TECDOC-Nr silnika | 12488 |
| TECDOC-Nr silnika | 16200 |
| TECDOC-Nr silnika | 13269 |
| Wysokość [mm] | 10,00 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen)/ACM (Polyacryl-Kautschuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32,00 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47,00 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | 827S RD W |
| Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint zmienny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 5536 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Szerokość [mm] | 11 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint lewoskrętny |
| Szerokość [mm] | 9 |

| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 13269 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 16200 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 12488 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| TECDOC-Nr silnika | 12509 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 48 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 16200 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 12488 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 12509 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 13269 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Materiał | ACM (poliakryl-kauczuk) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z tuleją montażową |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Szerokość [mm] | 10 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |

| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 12488 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 12509 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 13269 |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| TECDOC-Nr silnika | 16200 |
| Materiał | PTFE (Polytetrafluorethylen) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ramką wspornika |

| dla numeru OE | 068 103 051 G |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |

| Grubość [mm] | 11 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 85 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 105 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,1026 |
| nr EAN | 4046001553806 |

| średnica zewnętrzna [mm] | 47 |
| Grubość [mm] | 10 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 32 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Ciężar [kg] | 0,195 |
| nr EAN | 4046001639517 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii simering wału do Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Seat CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i produkowanego od 1996.09 do roku 2002.12
Jeżeli twój Seat dysponuje silnikiem o mocy 101 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii simering wału do Seat CORDOBA Vario (6K5)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na simering wału do Seat CORDOBA Vario (6K5) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Seat z rocznika od 1996.09 do roku 2002.12, i mocy silnika 101 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025