Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Fiat » tworzenie mieszanki Fiat MULTIPLA (186_) » sonda Fiat MULTIPLA (186_)

sonda do FIAT MULTIPLA (186_)

wybierz typ samochodu FIAT MULTIPLA (186_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 49
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 27
Ciężar [kg] 0,040
dla numeru OE 0 4256 9152
nr EAN 5050063269703
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 3165143161494
System tworzenia mieszanki paliwowej Common Rail (CR)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
nr EAN 3165143094020
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
nr EAN 4047024858169
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759523605
Długość przewodu [mm] 720
Ilość podłączonych styków 3
nr EAN 5012759511558
cena brutto:
77.99 zł
 Kup
nr EAN 5012759969137
Długość przewodu [mm] 720
nr EAN 8012510095201
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 21
nr EAN 8012510085516
Ilość biegunów 4
Kolor obudowy czarny
Wymiar gwintu M 12x1,5
nr EAN 8435050617380
Od ciśnienia [Pa] 20000
Do ciśnienia [Pa] 250000
nr EAN 8435050632819
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość [mm] 770
nr EAN 8435050634592
Ilość biegunów 3
Od ciśnienia [Pa] 20000
Do ciśnienia [Pa] 250000
nr EAN 8435050635018
Długość [mm] 770
Ilość połączeń 3
Długość przewodu [mm] 720
Ciężar [kg] 0,070
dla numeru OE 46481640
nr EAN 4027816283867
Ilość połączeń 3
Kolor czarny
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,019
dla numeru OE 55219294
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4054224023259
cena brutto:
130.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 4082300215977
cena brutto:
60.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 4
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 21
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300306286
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 3
Długość przewodu [mm] 720
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
nr EAN 4082300306408
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300342383
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Nr artykułu ustala się za pomocą testera diagnostycznego
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079382410
Długość przewodu [mm] 720
Ilość połączeń 3
dla numeru artykułu 550057
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,068
nr EAN 5901779819167
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063501802
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063683911
nr EAN 5907558580426
cena brutto:
47.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 5907558580525
Długość przewodu [mm] 720
nr EAN 5907558582130
nr EAN 5907558562354
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Długość przewodu [mm] 730
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ciśnienie [bar] od 0,15
Ciśnienie [bar] do 2,55
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074295328
Napięcie robocze [V] 12
Ciśnienie [bar] od 0,26
Ciśnienie [bar] do 2,43
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074299890
Dolot - Ø [mm] 70
Wylot - Ø [mm] 70
Długość [mm] 97
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326904667
Zakres pomiarowy od [kPa] 20,0
Zakres pomiarowy do [kPa] 256,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326920995
Rodzaj korpusu bez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326930062
Rodzaj korpusu z obudową
Ciężar netto [g] 215
nr EAN 5902048057075
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0104
nr EAN 4028977571480
Tryb pracy pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny SI 1013-11
nr EAN 4028977604799
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,30
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,03
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,03
Tryb pracy elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cięgna
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,10
Tryb pracy elektryczny
Długość przewodu [mm] 1010
Napięcie [V] 12
Tryb pracy elektryczny
Długość [mm] 770
Ilość połączeń 3
Długość przewodu [mm] 720
Ciężar [kg] 0,070
nr EAN 4044688283863
Ilość połączeń 3
Kolor czarny
Tryb pracy elektryczny
Ciężar [kg] 0,019
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4054228023255
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 3
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ciężar [kg] 0,09
nr EAN 3276422538125
Wyświetlanie od 1 do 50 (z 51 pozycji)
Stron:  1  2  [Następna >>] 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.