
| Długość [mm] | 49 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,040 |
| dla numeru OE | 0 4256 9152 |
| nr EAN | 5050063269703 |

| nr EAN | 3165142291581 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143161494 |

| nr EAN | 3165142567136 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 3165143094020 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759523605 |

| Długość przewodu [mm] | 720 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759511558 |

| Długość przewodu [mm] | 720 |
| nr EAN | 8012510095201 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510085516 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050617380 |

| Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
| nr EAN | 8435050632819 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość [mm] | 770 |
| nr EAN | 8435050634592 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 250000 |
| nr EAN | 8435050635018 |

| Długość [mm] | 770 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 720 |
| Ciężar [kg] | 0,070 |
| dla numeru OE | 46481640 |
| nr EAN | 4027816283867 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,019 |
| dla numeru OE | 55219294 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4054224023259 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 4082300215977 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306286 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 720 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300306408 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300342383 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nr artykułu ustala się za pomocą testera diagnostycznego |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079382410 |

| Długość przewodu [mm] | 720 |
| Ilość połączeń | 3 |
| dla numeru artykułu | 550057 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,068 |
| nr EAN | 5901779819167 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063501802 |

| nr EAN | 8001063844633 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063683911 |

| nr EAN | 8001063970646 |

| nr EAN | 8001063690193 |

| nr EAN | 5907558580426 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 5907558580525 |

| Długość przewodu [mm] | 720 |
| nr EAN | 5907558582130 |

| nr EAN | 5907558562354 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Długość przewodu [mm] | 730 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |

| Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
| Ciśnienie [bar] do | 2,55 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074295328 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,26 |
| Ciśnienie [bar] do | 2,43 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074299890 |

| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| Długość [mm] | 97 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326904667 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 20,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 256,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326920995 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326930062 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 215 |
| nr EAN | 5902048057075 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | SI 0104 |
| nr EAN | 4028977571480 |

| Tryb pracy | pneumatyczny |
| Techniczny numer informacyjny | SI 1013-11 |
| nr EAN | 4028977604799 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,30 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,10 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 1010 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Długość [mm] | 770 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 720 |
| Ciężar [kg] | 0,070 |
| nr EAN | 4044688283863 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,019 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4054228023255 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 3 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| nr EAN | 3276422538125 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025