
| nr EAN | 4251475103444 |

| nr EAN | 4251475107183 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| nr EAN | 3165143100165 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143350669 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024158603 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 750 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024158658 |

| nr EAN | 4047023122360 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759408131 |

| Długość przewodu [mm] | 190 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759494066 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759500118 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759501641 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759500125 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759523711 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759963210 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759500422 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 800 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 111 |
| nr EAN | 8717613024553 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Ciężar [kg] | 0,095 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379055814 |

| Długość przewodu [mm] | 210 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379060559 |

| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379317851 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| nr EAN | 8012510085509 |

| nr EAN | 8012510080641 |

| Długość przewodu [mm] | 1300 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.8235 |
| nr EAN | 8012510054291 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050617625 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050621097 |

| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | brązowy |
| nr EAN | 8435050632475 |

| Długość [mm] | 800 |
| Ilość biegunów | 6 |
| Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 |
| nr EAN | 8435050638538 |

| Długość [mm] | 800 |
| Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 |
| Ilość biegunów | 6 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8435050639917 |

| Długość [mm] | 149 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| dla numeru OE | 06A 905 161 B |
| nr EAN | 4027816370277 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 059 906 051 C |
| nr EAN | 4027816408567 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,62 |
| dla numeru OE | 06A 905 377 C |
| nr EAN | 4054224062814 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4082300290790 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z klamrą |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | w razie potrzeby dopasować wspornik |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300260953 |

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 800 |
| nr EAN | 4082300652161 |

| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 800 |
| nr EAN | 4082300652222 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 4082300652604 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079389525 |

| dla numeru artykułu | 550235 |
| Ciężar [kg] | 0,095 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5901779818825 |

| Ilość połączeń | 5 |
| dla numeru artykułu | 558092 |
| nr EAN | 5901779828022 |

| Numer seryjny | K8800160 |
| nr EAN | 5901159119849 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063508672 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 20 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| nr EAN | 8001063825144 |

| nr EAN | 8001063796215 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063835136 |

| Ilość przewodów | 5 |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 750 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063793269 |

| Długość [mm] | 149 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5907558558180 |

| nr EAN | 5901619524688 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025