
| nr EAN | 4251475107176 |

| nr EAN | 4251475109262 |

| nr EAN | 4251475115263 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165144056454 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 1060 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047023213532 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 1290 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024184787 |

| nr EAN | 4047023122360 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 830 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024439702 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387511 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 |
| nr EAN | 5012759376942 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759511695 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759500125 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759514610 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759536353 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759963210 |

| Długość przewodu [mm] | 130 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759963319 |

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759540503 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759500422 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759975534 |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 5012759992838 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 800 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 111 |
| nr EAN | 8717613024553 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 93 |
| nr EAN | 8717613029701 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 1300 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 125 |
| nr EAN | 8717613042243 |

| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379053810 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058549 |

| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379053827 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379551262 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379913664 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 44 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 2 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| nr EAN | 8053379060597 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379327218 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 1320 |
| Liczba przewodów | 4 |
| nr EAN | 8053379074440 |

| nr EAN | 8012510007938 |

| Ciśnienie od [kPa] | 17 |
| ciśnienie do [kPa] | 117 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510008515 |

| nr EAN | 8012510080641 |

| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026762 |

| Długość przewodu [mm] | 1300 |
| Ilość przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałem mocującym |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu | 10.8235 |
| nr EAN | 8012510054291 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |

| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 8435050622889 |

| Długość przewodu [mm] | 250 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050633045 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Długość [mm] | 850 |
| Kolor wtyczki | szary |
| Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
| nr EAN | 8435050631300 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Opcja wyposażenia | Ver Ref. 77900 |
| Długość [mm] | 1000 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Techniczny numer informacyjny | Zr Planar |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77015 |
| nr EAN | 8435050631317 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 117000 |
| nr EAN | 8435050634790 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77031 |
| Długość [mm] | 1300 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z instrukcją montażu |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 8435050644928 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 06B 906 051 |
| nr EAN | 4027816271864 |

| Długość [mm] | 59,85 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 06C 905 163 B |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816387725 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,012 |
| dla numeru OE | 06B 905 379 D |
| nr EAN | 4054224062821 |

| Gwint zewn. [mm] | M10 x 1 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| dla numeru OE | 06E 906 051 K |
| nr EAN | 4054224712641 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,042 |
| dla numeru OE | 06J 906 051 C |
| nr EAN | 4054224718827 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Oznaczenie koloru | jasnoniebieski |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243666 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 20 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj wtyczki | Wtyk płaski |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4082300290790 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025