
| Tylko w połączeniu z | BM11033 |
| Tylko w połączeniu z | BM11033P |
| nr EAN | 5052746156881 |

| nr EAN | 4251475107183 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143491607 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 1215 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047024376991 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024404328 |

| nr EAN | 3165143551875 |

| nr EAN | 4047024506435 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759523216 |

| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759514559 |

| nr EAN | 5012759976098 |

| nr EAN | 5012759976104 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759981375 |

| nr EAN | 5012759548929 |

| nr EAN | 5012759557679 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379056200 |

| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379163366 |

| nr EAN | 8012510080641 |

| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026762 |

| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510041079 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uchwytu mocującego |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510040409 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |

| Do ciśnienia [Pa] | 94000 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050638040 |

| Długość [mm] | 1200 |
| Ilość biegunów | 6 |
| Opcja wyposażenia | Con/With Kit 77030 |
| nr EAN | 8435050639900 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 038 906 051 C |
| nr EAN | 4027816361169 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 076 906 051 A |
| nr EAN | 4027816407669 |

| Długość [mm] | 68 |
| Szerokość [mm] | 36,0 |
| Grubość [mm] | 20,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 070 907 601 A |
| nr EAN | 4027816443605 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | za turbosprężarką spalinową |
| Ciężar [kg] | 0,075 |
| dla numeru OE | 070 906 088 AC |
| nr EAN | 4027816488422 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | przed filtrem cząstek stałych |
| Ciężar [kg] | 0,078 |
| dla numeru OE | 070 906 088 AD |
| nr EAN | 4027816488477 |

| Ciężar [kg] | 0,07 |
| dla numeru OE | 070 906 088 AE |
| nr EAN | 4027816492863 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300273243 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 4082300275148 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 80 |
| nr EAN | 4082300474077 |

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 6 |
| Długość przewodu [mm] | 1200 |
| nr EAN | 4082300652154 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300688764 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300688757 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300676662 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 530 |
| nr EAN | 4082300746808 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 460 |
| nr EAN | 4082300758559 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079374019 |

| dla numeru artykułu | 558073 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 5901779827711 |

| Ilość połączeń | 5 |
| dla numeru artykułu | 558142 |
| nr EAN | 5901779827810 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063508597 |

| nr EAN | 8001063816821 |

| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Długość [mm] | 585 |
| nr EAN | 8001063743288 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 5907558580679 |

| nr EAN | 5907558558906 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| dla numeru OE | 07Z 906 051 A |
| nr EAN | 5901619524534 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| dla numeru OE | 059 906 051 A |
| nr EAN | 5901619593790 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025