
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| nr EAN | 4251475107190 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342343 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047026453393 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 |
| nr EAN | 5012759376959 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759523698 |

| Sonda lambda | Sonda planarna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759500118 |

| Długość przewodu [mm] | 670 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759963593 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018408 |

| Jakość | OE |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 8717613026045 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 775 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 119 |
| nr EAN | 8717613027998 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 42,4 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379550753 |

| Ciężar [kg] | 0,206 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379067626 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 290 |
| Liczba przewodów | 4 |
| nr EAN | 8053379074549 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050617694 |

| Długość [mm] | 50,9 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 06B 905 163 A |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816387688 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Oznaczenie koloru | ciemnoniebieski |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243673 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300186611 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 75 |
| nr EAN | 4082300160796 |

| nr EAN | 4044079050302 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063508382 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| nr EAN | 8001063751313 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 20 |
| Oznaczenie koloru | szary |
| nr EAN | 8001063825144 |

| Ilość przewodów | 4 |
| Opór [Ohm] | 3,5 |
| Długość [mm] | 720 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 720 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063973180 |

| Ilość przewodów | 4 |
| Opór [Ohm] | 9 |
| Długość [mm] | 800 |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 800 |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 8001063884899 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 |
| nr EAN | 5907558548501 |

| nr EAN | 5907558562293 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527162 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 1760 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5901619504468 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | ciemnoszary |
| Średnica mocowania [mm] | 25 |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| dla numeru OE | 06A 919 501 A |

| dla numeru OE | 06A906461B |
| Ilość biegunów | 4 |

| Napięcie robocze [V] | 5 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Głębokość zabudowy [mm] | 42,3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor | niebieski |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074512807 |

| Dolot - Ø [mm] | 84 |
| Wylot - Ø [mm] | 75 |
| Długość [mm] | 105 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326932363 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1041 |
| nr EAN | 087295940044 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |
| Długość [mm] | 1326 |
| nr EAN | 087295970072 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048081261 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5902048023346 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048925923 |

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| nr EAN | 5902048907042 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| nr EAN | 5902048897282 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Długość przewodu [mm] | 950 |
| nr EAN | 4028977709784 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,25 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,14 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 4 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 800 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Opór [Ohm] | 6 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ilość biegunów | 4 |
| Nowa część | |
| niewymagany zwrot starej części | |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowaną kratką |
| Numer artykułu zalecanego dodatku | 113 884 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| nr EAN | 3276422538149 |

| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ciężar [kg] | 0,134 |
| nr EAN | 4046001307485 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025