
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 560 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 3165143965696 |

| Długość przewodu [mm] | 510 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
| Gwintowana złączka | M14x1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379131167 |

| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 540 |
| Liczba przewodów | 5 |
| nr EAN | 8053379535033 |

| Długość przewodu [mm] | 310 |
| nr EAN | 8012510017616 |

| nr EAN | 8012510080641 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez uchwytu mocującego |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510040409 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300290851 |

| nr EAN | 8050947053692 |

| nr EAN | 8050947025248 |

| nr EAN | 8050947025033 |

| nr EAN | 5907558558906 |

| Kształt | zgięty |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 430 |
| Długość całkowita [mm] | 610 |
| dla numeru OE | 5149131AA |

| dla numeru OE | 768652-0001 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Sposób montażu | spięty |
| Strona zabudowy | Przewód paliwowy |
| dla numeru OE | 038 906 081 B |
| dla numeru OE | 5033378AA |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| dla numeru OE | 5149001AA |

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość biegunów | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 410 |
| Jakość | EQUIVALENT |
| dla numeru artykułu | 81577E |

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Długość przewodu [mm] | 570 |
| Ilość biegunów | 6 |
| nr EAN | 4040074309964 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326810579 |

| Ciężar netto [g] | 25 |
| nr EAN | 5902048059901 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 265 |
| nr EAN | 5902048057303 |

| Ciężar netto [g] | 130 |
| nr EAN | 5902048081315 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Kolor | czerwony |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,10 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 490 |

| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| Ilość biegunów | 5 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 182 |
| Szerokość [mm] | 165 |
| Wysokość [mm] | 125 |
| Ciężar [kg] | 0,39 |
| nr EAN | 3276422537449 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| nr EAN | 4046001512636 |

| Wykonanie izolacji przewodu | z izolacją ochronną przed gorącem rury giętkiej |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Długość przewodu [mm] | 440 |
| Kolor wtyczki | niebieski |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Długość całkowita [mm] | 625 |
| dla numeru OE | K05149131AA |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
| Zakres temperatury do [°C] | 900 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 45 |
| nr EAN | 4062375066155 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025