Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Skoda » tworzenie mieszanki Skoda FABIA III Kombi (NJ5) » sonda Skoda FABIA III Kombi (NJ5)

sonda do SKODA FABIA III Kombi (NJ5)

wybierz typ samochodu SKODA FABIA III Kombi (NJ5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
nr EAN 4251475115263
nr EAN 4047023122360
cena brutto:
77.99 zł
 Kup
nr EAN 4047024439016
Ilość podłączonych styków 2
nr EAN 5012759963210
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379340873
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,058
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379054114
Głębokość zabudowy [mm] 24
Średnica otworu centrującego [mm] 15,2
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379141364
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379164905
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 17
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez króćca przyłączeniowego
nr EAN 8012510035979
Wymiar gwintu M 12x1.5
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy brązowy
nr EAN 8435050644713
cena brutto:
99.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 3
Od ciśnienia [Pa] -14690
Do ciśnienia [Pa] 99300
nr EAN 8435050652930
Gwint zewn. [mm] M18 x 1,5
Ilość połączeń 3
Ciężar [kg] 0,06
dla numeru OE 04L 906 054
nr EAN 4054224024898
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 2
Moment dokręcenia [Nm] 20
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Rodzaj wtyczki Wtyk płaski
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 4082300290790
Liczba otworów do mocowania 3
Ilość połączeń 6
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów manualna
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
nr EAN 4082300651492
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 3
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 8/8
nr EAN 4082300803150
cena brutto:
96.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Ilość biegunów 4
nr EAN 4082300802894
cena brutto:
59.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 5903364311407
Ilość połączeń 2
Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,01
nr EAN 5903766317205
cena brutto:
420.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Układ wydechowy przed katalizatorem
Ilość przewodów 5
Długość przewodu [mm] 540
dla numeru OE 04L 906 262 A
dla numeru OE 04L 906 262 C
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074248492
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika aktywny czujnik
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074247082
cena brutto:
295.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość [mm] 636
nr EAN 087295969137
cena brutto:
351.01 zł
 Kup
Liczba przewodów 5
Długość [mm] 1296
nr EAN 087295970621
cena brutto:
305.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 2
Długość [mm] 470
nr EAN 087295978665
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Ciężar netto [g] 60
nr EAN 5902048925381
Ciężar [kg] 0,07
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk bezpośredni
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Wymiar gwintu M 18
Skok gwintu [mm] 1,5
Długość gwintu [mm] 12,5
Ciśnienie robocze [bar] 2000
Rozmiar klucza 27
Kolor obudowy czarny
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy Rura rozdzielacza paliwa
Sposób montażu przykręcany
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 3276423661587
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
Wymiar gwintu M18 x 1,5
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk bezpośredni
Ciężar [kg] 0,055
nr EAN 4046001617355
Wyświetlanie od 1 do 30 (z 30 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.