
| Tylko w połączeniu z | BM11085H |
| Tylko w połączeniu z | BM11085HP |
| dla normy emisji spalin producenta | Up to Euro 4 |
| nr EAN | 5052746190434 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143591529 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047024180130 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759512609 |

| nr EAN | 5012759976128 |

| nr EAN | 5012759558461 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379068241 |

| Gwintowana złączka | M18x1.5mm |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379156610 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379923359 |

| Długość przewodu [mm] | 640 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 54 |
| Gwintowana złączka | M14x1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379129843 |

| Długość przewodu [mm] | 220 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 39 |
| Gwintowana złączka | M14x1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379131815 |

| Długość przewodu [mm] | 620 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 54 |
| Gwintowana złączka | M14x1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379131860 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379914906 |

| Długość [mm] | 55 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 96440319 |
| nr EAN | 4054224035474 |

| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 190 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| nr EAN | 4054224705070 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300461169 |

| dla numeru artykułu | 558066 |
| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 5901779827780 |

| nr EAN | 8001063911885 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba przewodów | 2 |
| ciśnienie do [kPa] | 100 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| dla numeru OE | 4818222 |
| dla numeru OE | 25182883 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze strzemieniem mocującym |
| Liczba przewodów | 2 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 6 |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 8 |
| dla numeru OE | 4803535 |

| Ciężar netto [g] | 30 |
| nr EAN | 5902048902856 |

| Ciężar netto [g] | 45 |
| nr EAN | 5902048916938 |

| Ciężar netto [g] | 56 |
| nr EAN | 5902048913074 |

| Ciężar netto [g] | 72 |
| nr EAN | 5902048913067 |

| Ciężar netto [g] | 70 |
| nr EAN | 5902048913050 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 158 |
| nr EAN | 5902048057693 |


| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 680 |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 mm |
| nr EAN | 4028977912177 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,25 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Rodzaj korpusu | z obudową |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 155 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 250 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 210 |

| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 17 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 190 |
| Ciężar [kg] | 0,038 |
| nr EAN | 4054228705076 |

| Ograniczenia producenta | BOSCH |
| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 108 |
| Szerokość [mm] | 125 |
| Wysokość [mm] | 108 |
| Ciężar [kg] | 0,25 |
| nr EAN | 3276422537456 |

| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,064 |
| nr EAN | 4046001885280 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025