
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 3165143342329 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 1370 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| nr EAN | 3165143523780 |

| nr EAN | 3165142568836 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 3165143088746 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387290 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| nr EAN | 5012759387573 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759512425 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759523209 |

| Długość przewodu [mm] | 460 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759963388 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759987414 |

| Kształt obudowy wtyczki | kanciasty |
| nr EAN | 5012759989968 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M18x1.5 |
| Długość przewodu [mm] | 750 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Masa [g] | 103 |
| nr EAN | 8717613018385 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 44 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379554393 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379331826 |

| nr EAN | 8012510007716 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| nr EAN | 8012510080542 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | niebieski |
| nr EAN | 8012510085509 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050626115 |

| Napięcie [V] | 12 |
| nr EAN | 8435050622872 |

| Długość przewodu [mm] | 550 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| nr EAN | 8435050634370 |

| Długość [mm] | 1200 |
| Ilość biegunów | 4 |
| Techniczny numer informacyjny | Universal 77004 |
| nr EAN | 8435050637944 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| dla numeru OE | 058 905 379 |
| nr EAN | 4054224716212 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Kolor | zielony |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300186611 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300306415 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619218 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4082300676273 |

| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079389761 |

| Ciężar [kg] | 0,252 |
| dla numeru artykułu | 558039 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 5901779827513 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 5901779827971 |

| Numer seryjny | K1840035 |
| nr EAN | 5901159115650 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063508658 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Oznaczenie koloru | zielony |
| nr EAN | 8001063751313 |

| nr EAN | 8001063657547 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5907558599053 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 25,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 8,5 |
| nr EAN | 5907558548501 |

| nr EAN | 5907558572704 |

| nr EAN | 5907558564310 |

| nr EAN | 5907558572728 |

| Sonda lambda | Sonda palcowa |
| Liczba przewodów | 4 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 |
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze |
| nr EAN | 5907558527148 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Kolor | czarny |
| Średnica otworu flanszy [mm] | 6,5 |
| Średnica [mm] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 44 |
| dla numeru OE | 058 905 379 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
| Kolor | zielony |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074335406 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
| nr EAN | 087295119525 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326916097 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |
| Techniczny numer informacyjny | PI 0035 |
| nr EAN | 4028977691447 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 1440 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Liczba przewodów | 4 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ilość biegunów | 2 |
| dla numeru OE | 046 905 379 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025