
| Tylko w połączeniu z | BM11005H |
| Tylko w połączeniu z | BM11005HP |
| nr EAN | 5052746137057 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514580 |

| nr EAN | 5012759976173 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 3 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| nr EAN | 8053379059461 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 8.4 / 7.5 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 10 |
| nr EAN | 8053379133185 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379151257 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379153848 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 3 |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| nr EAN | 8053379535972 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Średnica 1/Średnica 2 [mm] | 8.4 / 7.5 |
| Średnica otworu centrującego [mm] | 10 |
| nr EAN | 8053379923458 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379923342 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510016619 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 250 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,95 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,71 |
| nr EAN | 8012510095164 |

| nr EAN | 8012510094020 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,3 |
| nr EAN | 8012510026519 |

| Ciśnienie od [kPa] | 12,9 |
| ciśnienie do [kPa] | 316,5 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510035849 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| Ciśnienie od [kPa] | 1,5 |
| ciśnienie do [kPa] | 75,4 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
| nr EAN | 8012510042823 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050622568 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | biały |
| nr EAN | 8435050622599 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050626153 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 240000 |
| nr EAN | 8435050634769 |

| Od ciśnienia [Pa] | 30000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 300000 |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 8435050639825 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 1920.CZ |
| nr EAN | 4027816377405 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Oznaczenie koloru | czarny |
| nr EAN | 4082300243604 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 25,4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Długość 1 [mm] | 53 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300289923 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619355 |

| Układ wydechowy | dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079374057 |

| nr EAN | 8001063998626 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558548228 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558580495 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 5902659783493 |

| Kształt | prosty |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 315 |
| Długość całkowita [mm] | 440 |
| dla numeru OE | 8G91 12B591 AA |
| dla numeru OE | Y650 18 761 |

| dla numeru OE | 1920TL |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074294932 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074281178 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 12,9 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 316,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326930246 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 240,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326942638 |

| Ciężar netto [g] | 35 |
| nr EAN | 5902048093684 |

| Techniczny numer informacyjny | PI 2028 |
| nr EAN | 4028977941030 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Długość przewodu [mm] | 315 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 4044688377401 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 3276422538088 |

| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 4046001445125 |

| Liczba przewodów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| dla numeru OE | 08 62 023 |
| dla numeru artykułu | 0 281 002 783 |
| Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów Diesla z filtrem cząstek stałych (DPF) |
| Ilość biegunów | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update) |
| nr EAN | 4046001618321 |

| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| dla numeru OE | 1 366 758 |
| Ciężar [kg] | 0,063 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Liczba przewodów | 2 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4046001691171 |

| Wymiar gwintu | 12 mm |
| nr EAN | 3531650032310 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025