Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volvo » system tworzenia mieszanki paliwowej Volvo FM » tworzenie mieszanki Volvo FM » sonda Volvo FM

sonda do VOLVO FM

wybierz typ samochodu VOLVO FM:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 3165144056454
cena brutto:
114.00 zł
 Kup
Liczba przewodów 4
Długość całkowita [mm] 440
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 250000
nr EAN 3165143566114
zalecane rozszerzenie naprawy Filtr powietrza
nr EAN 4047024777170
Jakość OE
Wymiar gwintu M18x1.5
Długość przewodu [mm] 750
Ilość biegunów 4
Masa [g] 93
nr EAN 8717613029701
cena brutto:
105.01 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda
Długość przewodu [mm] 410
Liczba przewodów 4
nr EAN 8053379553068
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Odpowiada części oryginalnej w kolorze biały
nr EAN 8012510041024
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300302639
cena brutto:
21.00 zł
 Kup
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 5907558580761
cena brutto:
107.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda palcowa
Liczba przewodów 4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 160000
Złącze / klema w razie potrzeby dopasować złącze
nr EAN 5907558570892
cena brutto:
20.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor wtyczki czarny
Kształt obudowy wtyczki owalny
Gwint zewn. [mm] M 12x1,5
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Rozmiar klucza 19 mm
dla numeru OE 12611420
dla numeru OE 7778980
dla numeru OE 77 01 053 991
dla numeru OE 21120-3851010-05
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Średnica otworu flanszy [mm] 8
dla numeru OE 5946 21
dla numeru OE 004 153 90 28
dla numeru OE 89615 05010
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Kolor czarny
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074287170
Dolot - Ø [mm] 70
Wylot - Ø [mm] 70
Długość [mm] 97
Rodzaj korpusu z obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326904667
Rodzaj korpusu bez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
nr EAN 4010326930062
cena brutto:
160.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048081933
cena brutto:
77.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048081261
cena brutto:
85.01 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063823
cena brutto:
60.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063830
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Sonda lambda ogrzewana
nr EAN 5902048023346
cena brutto:
96.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Ciężar netto [g] 105
nr EAN 5902048923950
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
nr EAN 5902048063991
cena brutto:
82.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048897275
cena brutto:
84.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048925923
cena brutto:
86.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
nr EAN 5902048907042
cena brutto:
99.00 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda lambda
nr EAN 5902048897282
cena brutto:
87.99 zł
 Kup
Sonda lambda Sonda diagnostyczna
Ciężar netto [g] 185
nr EAN 5902048064059
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,07
Tryb pracy elektryczny
cena brutto:
117.99 zł
 Kup
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,09
Opór [Ohm] 9
Tryb pracy elektryczny
Sonda lambda ogrzewana
Liczba przewodów 4
Wyświetlanie od 1 do 29 (z 29 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.