
| nr EAN | 4047024213456 |

| nr EAN | 4047024805712 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 440 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047025002080 |

| Liczba przewodów | 4 |
| Długość całkowita [mm] | 330 |
| nr EAN | 4047025089319 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| nr EAN | 5012759533352 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759513866 |

| nr EAN | 5012759968932 |

| Ciężar [kg] | 0,016 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379054640 |

| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379060603 |

| nr EAN | 8012510009420 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 8012510027738 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050622926 |

| Długość [mm] | 500 |
| Ilość biegunów | 6 |
| nr EAN | 8435050640005 |

| Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 240000 |
| nr EAN | 8435050651346 |

| Długość [mm] | 35 |
| Szerokość [mm] | 48,5 |
| Grubość [mm] | 43,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 4027816370567 |

| Grubość [mm] | 52,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4027816371427 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300260984 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24,2 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300408133 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619324 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4082300676297 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,035 |
| nr EAN | 5901779819228 |

| Numer seryjny | K8801040 |
| nr EAN | 5901159269568 |

| nr EAN | 8001063721477 |

| nr EAN | 8001063746999 |

| Długość [mm] | 35 |
| Szerokość [mm] | 48,5 |
| Grubość [mm] | 43 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5907558580648 |

| Grubość [mm] | 52,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 5901619502037 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 5902659791030 |

| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 500 |
| nr EAN | 5902659782748 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Średnica otworu flanszy [mm] | 8 |
| dla numeru OE | 5946 21 |
| dla numeru OE | 004 153 90 28 |
| dla numeru OE | 89615 05010 |

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa |
| Ilość przewodów | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 570 |
| dla numeru OE | 7 569 930 |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074469170 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074003527 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074294895 |

| Zakres pomiarowy od [kPa] | 10,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 120,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326908337 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 500 |
| nr EAN | 4010326912990 |

| Ciężar netto [g] | 25 |
| nr EAN | 5902048031204 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |
| nr EAN | 4028977704444 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Kolor | czerwony |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,04 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Grubość [mm] | 52,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 10,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4044688371423 |

| Długość [mm] | 50 |
| Szerokość [mm] | 27,0 |
| Grubość [mm] | 52,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 6,7 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 21,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4044688382924 |

| dla numeru OE | 004 153 3028 |

| Ciężar [kg] | 0,01413 |
| nr EAN | 4046001313967 |

| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość połączeń | 3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wałka rozrządu |
| Strona zabudowy | Strona wylotowa |
| Wymagana ilość | 1 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor obudowy | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Ciężar [kg] | 0,04044 |
| nr EAN | 4046001309915 |

| Wysokość [mm] | 18,2 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,02143 |
| nr EAN | 4046001314513 |

| Ilość przewodów | 4 |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Długość przewodu [mm] | 200 |
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna |
| Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany |
| nr EAN | 4046001953767 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025