
| Liczba przewodów | 4 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | 
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | 
| nr EAN | 3165144056454 | 

| Liczba przewodów | 4 | 
| Długość całkowita [mm] | 510 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047024158160 | 

| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość całkowita [mm] | 1400 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047023450234 | 

| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość całkowita [mm] | 910 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047023450241 | 

| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość całkowita [mm] | 910 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047024406414 | 

| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość całkowita [mm] | 1400 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047025123709 | 

| Liczba przewodów | 4 | 
| Długość całkowita [mm] | 482 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 | 
| nr EAN | 4047025240161 | 

| Sonda lambda | Sonda planarna | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| nr EAN | 5012759500439 | 

| Długość przewodu [mm] | 1392 | 
| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 

| Jakość | OE | 
| Wymiar gwintu | M18x1.5 | 
| Długość przewodu [mm] | 750 | 
| Ilość biegunów | 4 | 
| Masa [g] | 98 | 
| nr EAN | 8717613024539 | 

| Jakość | OE | 
| Wymiar gwintu | M18x1.5 | 
| Długość przewodu [mm] | 750 | 
| Ilość biegunów | 4 | 
| Masa [g] | 93 | 
| nr EAN | 8717613029701 | 

| Sonda lambda | Sonda palcowa | 
| Liczba przewodów | 4 | 
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | 
| Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | 
| nr EAN | 5907558570892 | 

| Sonda lambda | ogrzewana | 
| Ilość biegunów | 4 | 
| Długość przewodu [mm] | 450 | 
| Jakość | EQUIVALENT | 
| dla numeru artykułu | 81633E | 

| Sonda lambda | Sonda lambda szerokopasmowa | 
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | 
| Długość przewodu [mm] | 900 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ochroną termiczną | 
| Ilość biegunów | 6 | 
| Strona zabudowy | przed katalizatorem | 
| nr EAN | 4040074306000 | 

| Strona zabudowy | za katalizatorem | 
| Wymiar gwintu | M18 x 1,5 | 
| Długość przewodu [mm] | 460 | 
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z ochroną termiczną | 
| Liczba zestyków | 4 | 
| Sonda lambda | Sonda planarna | 

| Liczba przewodów | 5 | 
| Długość [mm] | 900 | 
| nr EAN | 4010326907927 | 

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| nr EAN | 5902048081933 | 

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| nr EAN | 5902048081940 | 

| Ciężar netto [g] | 160 | 
| nr EAN | 5902048063816 | 

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| nr EAN | 5902048081261 | 

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| nr EAN | 5902048063823 | 

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| nr EAN | 5902048063830 | 

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| nr EAN | 5902048023346 | 

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| Ciężar netto [g] | 105 | 
| nr EAN | 5902048923950 | 

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| nr EAN | 5902048063991 | 

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna | 
| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| nr EAN | 5902048897275 | 

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| nr EAN | 5902048925923 | 

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| nr EAN | 5902048907042 | 

| Sonda lambda | Sonda lambda | 
| nr EAN | 5902048897282 | 

| Sonda lambda | Sonda diagnostyczna | 
| Ciężar netto [g] | 185 | 
| nr EAN | 5902048064059 | 

| Napięcie [V] | 12 | 
| Ciężar [kg] | 0,15 | 
| Kolor | czerwony | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| Liczba przewodów | 5 | 

| Napięcie [V] | 12 | 
| Ciężar [kg] | 0,09 | 
| Opór [Ohm] | 9 | 
| Tryb pracy | elektryczny | 
| Sonda lambda | ogrzewana | 
| Liczba przewodów | 4 | 

| 3 lata gwarancji | |
| Sonda lambda | |
| Ciężar [kg] | 0,2 | 
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) | 

| 3 lata gwarancji | |
| Sonda lambda | |
| Ciężar [kg] | 0,15 | 
| Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) | 
 
Sonda lambda jest podzespołem układu wydechowego samochodu z silnikiem spalinowym. Jest to ogniwo galwaniczne zbudowane z dwutlenku cyrkonu - materiału ceramicznego. Na jego obu stronach są napylone cienkie warstwy platyny. Wynalazcą sondy lambda jest dr. Günter Bauman z koncernu Bosch, który w latach 60 ubiegłego stulecia skonstruował pierwszą sondę lambda do zastosowania w samochodowym układzie wydechowym.
Sonda umieszczona jest w układzie wydechowym silnika spalinowego i jedną stroną kontaktuje się z gazami spalinowymi o temperaturze około 300 °C, a z drugiej strony z powietrzem pobieranym z otoczenia. W tej temperaturze dwutlenku cyrkonu w postaci spieku ceramicznego działa na zasadzie elektrolitu który ma możliwość przewodnictwa jonowego.  Niektóre sondy lambda wyposażone są w specjalną grzałkę, która umożliwia utrzymanie wysokiej temperatury niezbędnej do podtrzymania procesu elektrolizy jonowej w dwutlenku cyrkonu. Warstewki platyny po obu stronach dwutlenku cyrkonu pełnią rolę elektrod galwanicznych, a ich potencjał elektryczny stanowi funkcję zawartości tlenu w gazach spalinowych, stykających się z elektrodami. Napięcie generowane na elektrodach dochodzi nawet do 1V i jest uzależnione od stężenia tlenu w gazach spalinowych.
Niektóre sondy lambda wyposażone są w specjalną grzałkę, która umożliwia utrzymanie wysokiej temperatury niezbędnej do podtrzymania procesu elektrolizy jonowej w dwutlenku cyrkonu. Warstewki platyny po obu stronach dwutlenku cyrkonu pełnią rolę elektrod galwanicznych, a ich potencjał elektryczny stanowi funkcję zawartości tlenu w gazach spalinowych, stykających się z elektrodami. Napięcie generowane na elektrodach dochodzi nawet do 1V i jest uzależnione od stężenia tlenu w gazach spalinowych.  Napięcie to jest przekazywane do układu sterującego silnika spalinowego, a ten już ostatecznie reguluje skład mieszanki paliwowo-powietrznej aby doprowadzić do jak najbardziej efektywnego spalania mieszanki przez silnik oraz zminimalizować emisję szkodliwych substancji, zwłaszcza dwutlenku węgla.
Napięcie to jest przekazywane do układu sterującego silnika spalinowego, a ten już ostatecznie reguluje skład mieszanki paliwowo-powietrznej aby doprowadzić do jak najbardziej efektywnego spalania mieszanki przez silnik oraz zminimalizować emisję szkodliwych substancji, zwłaszcza dwutlenku węgla.
 
W nowocześniejszych konstrukcjach samochodów osobowych stosowane są czasem dwie sondy lambda: sonda regulacyjna umieszczona przed katalizatorem, oraz sonda diagnostyczna umieszczona za katalizatorem.
W ofercie e-autoparts.pl można znaleźć sondy lambda renomowanych producentów takich jak Bosch, Ngk, Denso. Wszystkie sondy lambda w sklepie z częściami samochodowymi e-autoparts.pl są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta od 12 do 24 miesięcy.
| sonda lambda Bosch | sonda lambda NGK | 
| sonda lambda Denso | sonda lambda Fae | 
| sonda lambda Maxgear | sonda lambda Delphi | 

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych 
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów 
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie 
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać? 
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta? 
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych. 
15-04-2025