
| otwór Ø [mm] | 84 |
| Numer komponentu | 1.75/1.75/2.0 |
| Nadwymiar [mm] | 0,00 |
| Wymiar standardowy [STD] |

| Wymiar standardowy [STD] | |
| nr EAN | 4028977886096 |

| Nadwymiar [mm] | 0,25 |
| nr EAN | 4028977886102 |

| Średnica cylindra [mm] | 84,0 |
| Numer komponentu | 1. R 2,5 CrK |
| Numer komponentu | 2. NM 2,0 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026727362 |

| Średnica cylindra [mm] | 84,25 |
| Numer komponentu | 1. R 2,5 CrK |
| Numer komponentu | 2. NM 2,0 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026727379 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 84,0 |
| Długość [mm] | 71 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,00 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,6 |
| Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 1,54 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,5 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 47,5 |
| Ø sworznie [mm] | 30 |
| Długość trzpienia [mm] | 68 |
| Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
| Powierzchnia | pokryty |
| Numer seryjny | 84 L 107 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. R 2,5 CrK |
| Numer komponentu | 2. NM 2,0 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026962053 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 84,0 |
| Długość [mm] | 73 |
| Wielkość kompresji [mm] | 47,0 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,5 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 47,5 |
| Wysokość płomienia [mm] | 10 |
| Ø sworznie [mm] | 32 |
| Długość trzpienia [mm] | 64 |
| Powierzchnia | pokryty |
| Numer seryjny | 84 L 110 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. M 1,75 PVD |
| Numer komponentu | 2. M 1,75 IFU |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026936269 |

| Średnica cylindra [mm] | 84,0 |
| Numer komponentu | 1. M 1,75 PVD |
| Numer komponentu | 2. M 1,75 IFU |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026931257 |

| Średnica cylindra [mm] | 84,25 |
| Numer komponentu | 1. M 1,75 PVD |
| Numer komponentu | 2. M 1,75 IFU |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026931264 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 84,5 |
| Długość [mm] | 71 |
| Wielkość kompresji [mm] | 45,00 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,6 |
| Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 1,54 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,5 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 47,5 |
| Ø sworznie [mm] | 30 |
| Długość trzpienia [mm] | 68 |
| Rodzaj wykonania korbowodu | Korbowód trapezowy |
| Powierzchnia | pokryty |
| Numer seryjny | 84 L 107 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez kanału chłodzącego |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. R 2,5 CrK |
| Numer komponentu | 2. NM 2,0 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026962077 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 84 |
| Długość [mm] | 71 |
| Wielkość kompresji [mm] | 44,87 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,5 |
| Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 1,4 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,5 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 47,5 |
| Wysokość płomienia [mm] | 8 |
| Ø sworznie [mm] | 30 |
| Długość trzpienia [mm] | 68 |
| Numer seryjny | 84 L 159 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. T 3,0 CrK |
| Numer komponentu | 2. NM 2,0 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026954546 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 84,25 |
| Długość [mm] | 71 |
| Wielkość kompresji [mm] | 44,87 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,5 |
| Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 1,4 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,5 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 47,5 |
| Wysokość płomienia [mm] | 8 |
| Ø sworznie [mm] | 30 |
| Długość trzpienia [mm] | 68 |
| Numer seryjny | 84 L 159 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. T 3,0 CrK |
| Numer komponentu | 2. NM 2,0 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026954553 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniami tłokowymi |
| Średnica cylindra [mm] | 84,50 |
| Długość [mm] | 71 |
| Wielkość kompresji [mm] | 44,87 |
| Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm] | 1,5 |
| Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm] | 1,4 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | 14,5 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 47,5 |
| Wysokość płomienia [mm] | 8 |
| Ø sworznie [mm] | 30 |
| Długość trzpienia [mm] | 68 |
| Numer seryjny | 84 L 159 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z mocowaniem pierścieni tłokowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z kanałem chłodzącym |
| obrobiony mechanicznie | z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową |
| Numer komponentu | 1. T 3,0 CrK |
| Numer komponentu | 2. NM 2,0 |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026954560 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025