
| Opcja wyposażenia | Coated Skirt |
| Opcja wyposażenia | With Oil Cooling |
| Długość [mm] | 65,20 |
| otwór Ø [mm] | 75,50 |
| Ø sworznie [mm] | 26,00 |
| Numer komponentu | PR108 (2.5/1.95/2.0) |
| Wielkość kompresji [mm] | 41,75 |
| Średnica wyżłobienia [mm] | 45,00 |
| Długość trzpienia [mm] | 61,00 |
| Głębokość wyżłobienia 1 [mm] | -13,85 |
| Nadwymiar [mm] | 0,50 |
| Luz tłokowy [mm] | 0,06 |

| Opcja wyposażenia | DoubleTaper Top Ring |
| otwór Ø [mm] | 75 |
| Numer komponentu | 2.5/1.95/2.0 |
| Nadwymiar [mm] | 0,00 |
| Wymiar standardowy [STD] |

| Średnica cylindra [mm] | 75,0 |
| Numer komponentu | 1. T 2,5 CrK |
| Numer komponentu | 2. NM1,95 Cr P |
| Numer komponentu | 3. DSF 2,0 Cr |
| nr EAN | 4009026929629 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025