Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » silnik Volkswagen GOLF VAN VII Variant (BA5) » mechanizm korbowy Volkswagen GOLF VAN VII Variant (BA5) » tłok Volkswagen GOLF VAN VII Variant (BA5) » tłok, kompletny Volkswagen GOLF VAN VII Variant (BA5)

tłok, kompletny do VOLKSWAGEN GOLF VAN VII Variant (BA5)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN GOLF VAN VII Variant (BA5):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
385.00 zł
 Kup
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 66
Numer komponentu 63504
Wymagana ilość 3
Numer komponentu 66230
Numer komponentu 66231
Numer seryjny 081204
otwór Ø [mm] 81,01
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Długość [mm] 68,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 12,85
Średnica wyżłobienia [mm] 50,88
Wymiar standardowy [STD] 
nr EAN 4028977864674
cena brutto:
367.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 81
Długość [mm] 69
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 12,85
Średnica wyżłobienia [mm] 50,9
Wysokość płomienia [mm] 12
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 66
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 81 L 177
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1.R1,75 3,10 Cr
Numer komponentu 2.M2,00 3,35 IF
Numer komponentu 3.DSF2,00 3,00
nr EAN 4057635171953
cena brutto:
367.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniami tłokowymi
Średnica cylindra [mm] 81,50
Długość [mm] 69
Wielkość kompresji [mm] 45,8
Głębokość wyżłobienia 1 [mm] 12,85
Średnica wyżłobienia [mm] 50,9
Wysokość płomienia [mm] 12
Ø sworznie [mm] 26
Długość trzpienia [mm] 66
Powierzchnia pokryty
Numer seryjny 81 L 177
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z mocowaniem pierścieni tłokowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z kanałem chłodzącym
obrobiony mechanicznie z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
Numer komponentu 1.R1,75 3,10 Cr
Numer komponentu 2.M2,00 3,35 IF
Numer komponentu 3.DSF2,00 3,00
nr EAN 4057635171977
Wyświetlanie od 1 do 3 (z 3 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
tłok, kompletny

Tłok jest jednym z najważniejszych elementów składowych silnika samochodowego. Jego głównym zadaniem jest przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów, dzięki czemu samochód jest w stanie poruszać się z odpowiednią prędkością.

Tłok składa się z kilku elementów, w tym tłoczyska, które ślizga się w cylindrze, oraz pierścienia tłokowe, które utrzymują odpowiednie ciśnienie w cylindrze podczas pracy silnika. Tłok jest też wyposażony w zawory, które umożliwiają przepływ mieszanki paliwowej i powietrza do cylindra oraz usuwają spaliny z cylindra podczas pracy silnika.

Tłok jest elementem narażonym na duże obciążenia mechaniczne i termiczne podczas pracy silnika. Dlatego też jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, takich jak aluminium lub stopy lekkie, które zapewniają odpowiednią wytrzymałość i odporność na zużycie.

Aby zapewnić prawidłową pracę silnika, niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu tłoków oraz ich ewentualna wymiana, jeśli zajdzie taka potrzeba. W przypadku samochodów z silnikami benzynowymi zaleca się wymianę tłoków co 100 000 - 150 000 kilometrów, natomiast w przypadku samochodów z silnikami diesel zaleca się wymianę co 150 000 - 200 000 kilometrów.

Podsumowując, tłok jest ważnym elementem składowym silnika samochodowego, odpowiedzialnym za przenoszenie siły z wału korbowego na skrzynię biegów. Niezbędne jest regularne sprawdzanie jego stanu oraz wymienianie, aby zapewnić prawidłową pracę silnika.