
| Strona zabudowy | Rura ssąca |
| Szerokość [mm] | 32 |
| Długość [mm] | 60 |
| dla numeru OE | 11612246944 |
| nr EAN | 8427769565199 |

| Szerokość [mm] | 30 |
| Długość [mm] | 34 |
| Strona zabudowy | Rura ssąca |
| dla numeru OE | 11612246945 |
| nr EAN | 8427769565205 |

| Strona zabudowy | Kolektor wydechowy |
| Grubość [mm] | 0,7 |
| Szerokość [mm] | 79 |
| Długość [mm] | 154 |
| nr EAN | 8427769938672 |

| Pozycja / stopień | INF/BOTTOM |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| nr EAN | 3358960137463 |

| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| nr EAN | 4041248518427 |

| nr EAN | 4041248453575 |

| nr EAN | 4041248583036 |


| Materiał | Guma |
| nr EAN | 4026634371992 |

| Materiał | Stal |
| Rodzaj uszczelnienia | uszczelka z warstwą metalową |
| Grubość [mm] | 1,7 |
| nr EAN | 4026634494318 |

| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Grubość [mm] | 7,3 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 31 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 34,4 |
| nr EAN | 4026634464595 |

| Materiał | Guma |
| nr EAN | 4026635134749 |

| Strona zabudowy | góra |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Strona zabudowy | Rura ssąca |

| dla numeru OE | 11 61 2 245 439 cpl. |
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego to element układu wydechowego samochodu, który odpowiada za zapobieganie przeciekom spalin z układu wydechowego. Kolektor dolotowy i wydechowy są ważnymi elementami układu wydechowego i odpowiadają za transport spalin z silnika do układu wydechowego.
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego jest wykonana z elastycznego tworzywa i jest umieszczona pomiędzy kolektorem dolotowym lub wydechowym a głowicą silnika. Ma ona za zadanie zapobiegać przeciekom spalin z układu wydechowego i chronić silnik przed uszkodzeniami spowodowanymi przez nadmierne ciśnienie w układzie wydechowym.
Uszczelka kolektora dolotowego i wydechowego jest bardzo ważnym elementem układu wydechowego samochodu i jej prawidłowe działanie jest kluczowe dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Jeśli uszczelka ta ulegnie uszkodzeniu lub zużyciu, może dojść do przecieków spalin z układu wydechowego, co może prowadzić do awarii silnika.
Dlatego ważne jest, aby regularnie sprawdzać stan uszczelki kolektora dolotowego i wydechowego i wymieniać ją, gdy jest zużyta lub uszkodzona. W przeciwnym razie może ona nie spełniać swojej roli.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025