Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Land Rover RANGE ROVER I 2.5 TDi 4x4 (1992.11-1996.04) 113km » 182447 febi bilstein
wybrany samochód: 
Land Rover Range Rover I 2.5 Tdi 4x4 (1992.11-1996.04) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PÓŁOŚ NAPĘDOWA FIAT 182447 FEBI BILSTEIN

182447 PÓŁOŚ NAPĘDOWA FIAT FEBI BILSTEIN
febi 182447
PÓŁOŚ NAPĘDOWA FIAT 182447
202.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

182447

dostawca:

FEBI BILSTEIN

oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 4,438
z nakrętką
Wymiar gwintu M22x1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 22
Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego 22
Min. długość [mm] 612
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 74,5
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 67,5
oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 4,438
z nakrętką
Wymiar gwintu M22x1,5
Zewn. uzębienie, od strony koła 22
Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego 22
Min. długość [mm] 612
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 74,5
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 67,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ NAPĘDOWA FIAT 182447 FEBI BILSTEIN

Półoś napędowa przód L 612mm pasuje do: FIAT 500 FORD KA 1.2/1.2LPG 07.07-
numery OEM:
FIAT      51787863
FIAT      51955481
FIAT      51956412
FORD USA      1 541 818
FORD USA      1 835 997
FORD USA      1 838 405

Zastosowanie PÓŁOŚ NAPĘDOWA FIAT 182447 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Opinie Klientów o PÓŁOŚ NAPĘDOWA FIAT 182447 FEBI BILSTEIN:

Robert, Warszawa
2025-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.