
| Średnica bębna hamulcowego | 228,3 |
| Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 229,6 |
| Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 68 |
| Ilość otworów | 5 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 108 |
| otwór Ø [mm] | 13 |
| Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 89,5 |
| Śr. zewn. bębna ham. [mm] | 279 |
| Średnica mocowania [mm] | 63,4 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104052 KAMOKA
| FORD | 1334973 | |
| FORD | 1334975 | |
| FORD | 1361302 | |
| FORD | 1361304 | |
| FORD | 2T14 1126-CC | |
| FORD | 2T14 1126-DC | |
| FORD | 2T14-1126-CE | |
| FORD | 2T14-1126-DE | |
| FORD | 2T141126CA | |
| FORD | 2T141126CB | |
| FORD | 2T141126CD | |
| FORD | 2T141126DA | |
| FORD | 2T141126DB | |
| FORD | 2T141126DD | |
| FORD | 34817A01 | |
| FORD | 34B17A01 | |
| FORD | 4367102 | |
| FORD | 4367103 | |
| FORD | 4455981 | |
| FORD | 4467600 | |
| FORD | 4937319 | |
| FORD | 4937320 | |
| FORD | 4937321 | |
| FORD | 4937322 | |
| FORD | 5135045 | |
| FORD | 6063754 | |
| FORD | 78EB1126AA | |
| FORD | 8T16-1126-AA | |
| FORD | 8T16-1126-BA | |
| FORD | AT161126AA |
Zastosowanie Bęben hamulcowy, KAMOKA 104052 KAMOKA w samochodach:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.