
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 57 |
| Wysokość 1 [mm] | 57 |
| Długość całkowita [mm] | 308,0 |
| Długość 1 [mm] | 308,0 |
| Szerokość [mm] | 184 |
| Szerokość 1 [mm] | 184,0 |
| nr EAN | 4009026002711 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr powietrza LX 296 KNECHT
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
028129607D, 034133837BA, 050133837A, 078133837, 131129620, 191129607G, 191129620, 4AO133837D, 859129620
191129620, 859129620
5022748, 5022749, 890X9601IA, 890X9601JA, 890X9601KA, EFA500, EFA501
| AUDI | 028129607D | |
| AUDI | 034133837BA | |
| AUDI | 050133837A | |
| AUDI | 078133837 | |
| AUDI | 131129620 | |
| AUDI | 191129607G | |
| AUDI | 191129620 | |
| AUDI | 4AO133837D | |
| AUDI | 859129620 | |
| CITROËN | 1444L8 | |
| FORD | 5022748 | |
| FORD | 5022749 | |
| FORD | 890X9601IA | |
| FORD | 890X9601JA | |
| FORD | 890X9601KA | |
| FORD | EFA500 | |
| FORD | EFA501 | |
| GMC | 25069028 | |
| PEUGEOT | 1444L8 | |
| VOLKSWAGEN | 191129620 | |
| VOLKSWAGEN | 859129620 | |
| VAG | 028129607D | |
| VAG | 034133837BA | |
| VAG | 050133837A | |
| VAG | 078133837 | |
| VAG | 131129620 | |
| VAG | 191129607G | |
| VAG | 191129620 | |
| VAG | 4AO133837D | |
| VAG | 859129620 |
Zastosowanie Filtr powietrza LX 296 KNECHT w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr powietrza LX 296 KNECHT:
Filtr powietrza ma za zadanie filtrowanie powietrza które jest zasysane do silnika i oczyszczanie go z wszelkich zanieczyszczeń które mogłyby doprowadzić do stopniowego uszkodzenia gładzi cylindrowej.
Filtry powietrza mają zazwyczaj postać bibuły ułożonej w formie gęstej harmonijki celem zwiększenia powierzchni filtracyjnej. Kształt filtra powietrza zależny jest od konstrukcji samochodu. Może być on prostokątny, kwadratowy lub okrągły.
Dlaczego należy dbać o regularną wymianę filtra powietrza ? Jego zabrudzenie spowodowane wydłużoną eksploatacją może prowadzić do znacznych oporów pobieranego powietrza i spadku mocy silnika a samochód będzie spalał większe ilości paliwa.