Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Volvo 960 (964) 2.4 TD Interc. (1991.09-1994.07) 115km » 4508 lpr
wybrany samochód: 
Volvo 960 (964) 2.4 Td Interc. (1991.09-1994.07) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cylinderek hamulcowy 4508 LPR

4508 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4508
Cylinderek hamulcowy 4508
17.99 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 5.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

C12333

numer części:

4508

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22
Rozstaw śrub mocujących [mm]36
Wymiar gwintu10 x 1
System hamulcowyBendix
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532014400
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4508 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: CITROEN C15, C15/MINIVAN, DACIA SOLENZA, RENAULT 18, 18 VARIABLE, ESPACE I, ESPACE II, FUEGO, SAFRANE II, TRAFIC 1.0-2.2 05.79-
numery OEM:
CITROËN      95606669
RENAULT      6001544436
RENAULT      7700650845
RENAULT      7701365519
TALBOT      17689400
TALBOT      1789400

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4508 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4508 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.