Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Skoda FABIA I (6Y2) 1.2 (2003.01-2008.03) 64km » A7G044MT magnum technology
wybrany samochód: 
Skoda Fabia I (6y2) 1.2 (2003.01-2008.03) 64km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora A7G044MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7G044MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7G044MT
Mocowanie amortyzatora A7G044MT
A7G044MT
magnum A7G044MT Mocowanie amortyzatora
Mocowanie amortyzatora A7G044MT magnum
57.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A7G044MT

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem kulkowym
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Wymagana ilość2
nr EAN5900427306011
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7G044MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: VOLVO S40 I, V40, FORD COUGAR, MONDEO I, MONDEO II 1.6-2.5 02.93-06.04
numery OEM:
FORD      1 023 332
FORD      1 051 724
FORD      1 078 730
FORD      1 103 725
FORD      4 094 373
FORD      6 735 956
FORD      6 799 585
FORD      6 799 585 S1
FORD      98 BG 3K099 AC
FORD      YC 15 3K099 AA
VOLVO      30616825-3
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7G044MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7G044MT MAGNUM TECHNOLOGY:

Tomasz, Lesznowola
2025-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Edward, Krosno Odrzańskie
2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.