Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mercedes-benz KLASA C T-Model (S205) C 300 e (205.253) (2019.07-???) 211km » 18-0261 maxgear
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C T-model (s205) C 300 E (205.253) (2019.07-???) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 18-0261 MAXGEAR

18-0261 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
53.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

18-0261

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5901619542842
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 18-0261 MAXGEAR

TERMOSTAT FIAT 88C 1,4B 16V
numery OEM:
ALFA ROMEO      0000055250824
ALFA ROMEO      55194029
ALFA ROMEO      55202176
ALFA ROMEO      55250824
CHRYSLER      55194029
CHRYSLER      55202176
FIAT      0000055194029
FIAT      0000055250824
FIAT      00055239819
FIAT      0055202176
FIAT      0055250824
FIAT      55193669
FIAT      55194029
FIAT      55202176
FIAT      55239819
FIAT      55250824
LANCIA      0000055194029
LANCIA      0000055250824
LANCIA      55194029
LANCIA      55202176
LANCIA      55250824
OPEL      1338271
OPEL      55202176
VAUXHALL      55202176
VAUXHALL      55593508

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 18-0261 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 18-0261 MAXGEAR:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.