Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Honda CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i Vtec (MB1) (1994.09-1997.01) 126km » 67-0106 maxgear
wybrany samochód: 
Honda Civic Vi Fastback (ma, Mb) 1.6 I Vtec (mb1) (1994.09-1997.01) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 67-0106 MAXGEAR

67-0106 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
maxgear 67-0106

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0106

dostawca:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]97
Temperatura otwarcia [°c]102
Ilość połączeń2
MateriałTworzywo sztuczne
Ciężar [kg]0,400
uwzględnić informację serwisową
nr EAN5902659796868
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0106 MAXGEAR

TERMOSTAT BMW E60/E90 2,0 97/102C
numery OEM:
BMW      11 53 7 552 403
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0106 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0106 MAXGEAR:

Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.