
| dla numeru OE | 04B 121 011 G SK |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |
| liczba skrzydeł/łopatek | 7 |
| Materiał wirnika pompy wody | Metal |
| Materiał uszczelnienia | Guma |
| dla numeru OE | 04B 121 011 G SK |
| Tryb pracy | mechaniczne |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z pierścieniem uszczelniającym |
| liczba skrzydeł/łopatek | 7 |
| Materiał wirnika pompy wody | Metal |
| Materiał uszczelnienia | Guma |
Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY VW POLO 1,4TDI 14- 47-0261 MAXGEAR
| AUDI | 04B 121 011 D | |
| AUDI | 04B 121 011 D SK | |
| AUDI | 04B 121 011 DX | |
| AUDI | 04B 121 011 DX SK | |
| AUDI | 04B 121 011 G | |
| AUDI | 04B 121 011 G SK | |
| SEAT | 04B 121 011 D | |
| SEAT | 04B 121 011 D SK | |
| SEAT | 04B 121 011 DX | |
| SEAT | 04B 121 011 DX SK | |
| SEAT | 04B 121 011 G | |
| SEAT | 04B 121 011 G SK | |
| SKODA | 04B 121 011 D | |
| SKODA | 04B 121 011 D SK | |
| SKODA | 04B 121 011 DX | |
| SKODA | 04B 121 011 DX SK | |
| SKODA | 04B 121 011 G | |
| SKODA | 04B 121 011 G SK | |
| VOLKSWAGEN | 04B 121 011 D | |
| VOLKSWAGEN | 04B 121 011 D SK | |
| VOLKSWAGEN | 04B 121 011 DX | |
| VOLKSWAGEN | 04B 121 011 DX SK | |
| VOLKSWAGEN | 04B 121 011 G | |
| VOLKSWAGEN | 04B 121 011 G SK | |
| BUGATTI | PA10326 |
Zastosowanie POMPA WODY VW POLO 1,4TDI 14- 47-0261 MAXGEAR w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.