Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0058 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0058 MAXGEAR

48-0058 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0058
242.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 14.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

MGP-1037

numer części:

48-0058

dostawca:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Ilość połączeń 2
Ciężar netto [kg] 1,6
nr EAN 5907558503135

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0058 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. VW A4 2,4-2,8 120BAR

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0058 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0058 producenta MAXGEAR

AUDI

4B0145155E, 4B0145156, 4B0145156X, 4D0145153, 8D0145156F, 8D0145156FX, 8E0145155E

VOLKSWAGEN

8D0145156F, 8D0145156FX

SKODA

8D0145156F

numery OEM:
AUDI      4B0145155E
AUDI      4B0145156
AUDI      4B0145156X
AUDI      4D0145153
AUDI      8D0145156F
AUDI      8D0145156FX
AUDI      8E0145155E
SKODA      8D0145156F
VOLKSWAGEN      8D0145156F
VOLKSWAGEN      8D0145156FX

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0058 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.