Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.0 EcoBoost (2012.09-???) 125km » 67-0119 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Vi (cb1, Ccn) 1.0 Ecoboost (2012.09-???) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

TERMOSTAT VW GOLF 2,0 04- 80C/ A6/S6 QUATTRO 06-11 67-0119 MAXGEAR

67-0119 TERMOSTAT VW GOLF 2,0 04- 80C/ A6/S6 QUATTRO 06-11 MAXGEAR
maxgear 67-0119
30.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: >10 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0119

producent:

MAXGEAR

Temperatura otwarcia [°c]80
Temperatura otwarcia [°c]80

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT VW GOLF 2,0 04- 80C/ A6/S6 QUATTRO 06-11 67-0119 MAXGEAR

TERMOSTAT VW GOLF 2,0 04- 80C/ A6/S6 QUATTRO 06-11
numery OEM:
AUDI      4E0121113
VAG      4E0 121 113
zamienniki:
8MT 354 778-271
brak
HELLA
821724
brak
VALEO

Zastosowanie TERMOSTAT VW GOLF 2,0 04- 80C/ A6/S6 QUATTRO 06-11 67-0119 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o TERMOSTAT VW GOLF 2,0 04- 80C/ A6/S6 QUATTRO 06-11 67-0119 MAXGEAR:

Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.