Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Volkswagen POLO IV (9N_, 9A_) 1.2 (2007.05-2009.11) 60km » 67-0129 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Polo Iv (9n_, 9a_) 1.2 (2007.05-2009.11) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

TERMOSTAT VW TOUAREG 3,2 03-07 Z OBUDOWĄ I CZUJNIKIEM 67-0129 MAXGEAR

67-0129 TERMOSTAT VW TOUAREG 3,2 03-07 Z OBUDOWĄ I CZUJNIKIEM MAXGEAR
maxgear 67-0129
TERMOSTAT VW TOUAREG 3,2 03-07 Z OBUDOWĄ I CZUJNIKIEM 67-0129
122.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 4.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:9 szt.

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0129

producent:

MAXGEAR

Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z czujnikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z termostatem
Rodzaj korpusuz obudową
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z czujnikiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z termostatem

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TERMOSTAT VW TOUAREG 3,2 03-07 Z OBUDOWĄ I CZUJNIKIEM 67-0129 MAXGEAR

TERMOSTAT VW TOUAREG 3,2 03-07 Z OBUDOWą I CZUJNIKIEM
numery OEM:
SEAT      022 121 111 G
SEAT      22121111G
SKODA      022 121 111 G
SKODA      22121111G
VOLKSWAGEN      022 121 111 G
VAG      022 121 111 G
VAG      22 121 111 G
zamienniki:
90736
brak
ORIGINAL IMPERIUM

Zastosowanie TERMOSTAT VW TOUAREG 3,2 03-07 Z OBUDOWĄ I CZUJNIKIEM 67-0129 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o TERMOSTAT VW TOUAREG 3,2 03-07 Z OBUDOWĄ I CZUJNIKIEM 67-0129 MAXGEAR:

Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.