Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Peugeot BOXER Autobus 2.2 HDi 130 (2011.03-???) 131km » L11113 monroe
wybrany samochód: 
Peugeot Boxer Autobus 2.2 Hdi 130 (2011.03-???) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11113 MONROE

L11113 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
89.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:2 szt. wysyłka Czwartek
:2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L11113

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,800
Wymagana ilość2
Gwint wewnętrzny [mm]16 x 1,5
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm]21,5
Szerokość opakowania [cm]8
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN5412096281341
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11113 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: BMW 5 (E39), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67) 2.0-6.0 09.00-12.10
numery OEM:
BMW      32 10 6 774 361
BMW      32 10 6 776 946
BMW      32 21 6 756 369

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11113 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L11113 MONROE:

ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
ADAM, JASŁO
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.